Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 152908" data-attributes="member: 34"><p>Ja sitä paitsi miks ihmeessä se? MIKS? miks just se? Se on niin outo tilanne että oot vaa sillee ihihihi seo eunkwang 💕💕💕💕💕💕 ja niiku.. mitäköhän niin ihanaa siinä on vittu xd sitä paitsi varmaan joku minhyuk esim on suositumpi tai sungjae, miks jotku ihastuu niihi ja sit jotkut ehk vähemmän tyyppei ni ihastuu johonkin eunkwangiin esim. Ja niiku se on niin outoa mikse on niin. Mä en ymmärrä millä perusteella ihastutaa ihmisee. No siis muistan vaan siitä vidistä sen että olin varmaan about sillä sekunnilla kun näin sen naaman niin aattelin et hyvännäköne, ja tuntui että ihastuin siihen ihan täysin heti. Ja tosiaa siin vidin loppupuolella olin jo sillee et vittu tää ei taida olla mikään ihan niiku mikä tahansa keissi. Sit olinkin siinä heti jo niin kiinni siinä ettei sitä oikeen enää voinu perua. Tuntu että ekan vidin aikana se jätti muhun jo jonku lähtemättömän jäljen. Kuulostaa tyhmältä mutta se oikeasti tuntui vain sellaselta että "click" ja mun ei tarvinnut tietää siitä mitään (niin kuin en tietenkään siinä vaiheessa tiennytkään) vaan se oikeasti oli sellainen niin kuin ois periaatteessa vaan kohdannut "soulmatensa" siinä :D se oli periaatteessa vaan sellanen click ja se siitä. Vähän semmonen mitä vittua just tapahtui. Sinänsä hassua. Varsinkin kun sillon aiemminkin aattelin että toi taitaa olla se oikee, vaikka en tietääkseni silloin vielä ihastunutkaan edes.</p><p></p><p>Mutta en usko sen olevan se oikea. En usko siihen enää, en ennen kuin se tapahtuu, eikä sitä tapahdu. Mä en saa sitä, ja thats IT. :D mutta siltä se todella tuntui. Kun kävelin silloin kotiin niin ajattelin että ton on oltava se oikea, mun pitäis tykätä siitä koska toi on se oikea mulle. 😐🙂 No nyt mä sitten tykkään, voi jeesus.</p><p></p><p>Joo vittu, suuri rakkaus ja sillee. ELÄMÄNI rakkaus ja sillee ....... Kyllä vituttaa muistella sitä kun siinä koko heinäkuunkin olin ihan että vittu oikeasti elämäni rakkaus. Ja sitä itkemisen määrää? Ei yhtään vittu naurata kun tunnet YKSIN sitä kohtaan noin isosti, silleen niin kuin et ajatellut koskaan että tollasta voi edes tuntea ennen kun se sitten tapahtui. En voi selittää sitä vieläkään. Olin aivan hämmentyneenä silloin siinä alussa et mitä tää oikeen on????????? Tuntui joltain helvetin noituudelta. Meinasin jo oikeasti että onko soulmate stuff totta ja onko toi mun soulmate. Tai jotain. Vittu koska sinä päivänä (siis 7.7. tarkoitan) kun tää keissi tuli mua vastaan niin siihen voi tismalleen vetää rajan että KAIKKI kääntyi ylösalasin ja meinasin että mitä helvettiä nyt. Paljon kertoo sekin olotilasta silloin että oon kirjoittanut siitä näin: "Niiku miks en vaan voi löytää mitään järkevää selitystä näille tuntemuksille. En srsly voi edes uskoa että oon tykännyt eunkwangist vaan jonku ehk viikon. Tai siis? Nii? Ei siit oo kauaa. Mutta kuten sanoin niin tuntuu ettei tälle oo mitään alkua edes. Joo se alkoi vähä aikaa sitten mutta must ei tunnu silt et tälle ois ollu alkua koskaan."</p><p></p><p>Ja vieläkin muistan kuinka se oikeasti tuntui siltä että VIIKON? oon tykännyt siitä VIIKON? mut miks must tuntuu kuin se olis ollu aina. Siis en tajunnut miten olin tykännyt siitä viikon kun jotenkin vaan.. en edes tiedä. Olin vaa jotenki et VAAN viikon? Mut se jollai tavalla ei ees tuntunu uudelta jutulta. (No siis.. periaatteessahan se ei ihan ollutkaan mutta :D...)</p><p></p><p>No joo, ihan sama, oo hiljaa kiitos 😂 lopeta siitä ihmisest jauhamine xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 152908, member: 34"] Ja sitä paitsi miks ihmeessä se? MIKS? miks just se? Se on niin outo tilanne että oot vaa sillee ihihihi seo eunkwang 💕💕💕💕💕💕 ja niiku.. mitäköhän niin ihanaa siinä on vittu xd sitä paitsi varmaan joku minhyuk esim on suositumpi tai sungjae, miks jotku ihastuu niihi ja sit jotkut ehk vähemmän tyyppei ni ihastuu johonkin eunkwangiin esim. Ja niiku se on niin outoa mikse on niin. Mä en ymmärrä millä perusteella ihastutaa ihmisee. No siis muistan vaan siitä vidistä sen että olin varmaan about sillä sekunnilla kun näin sen naaman niin aattelin et hyvännäköne, ja tuntui että ihastuin siihen ihan täysin heti. Ja tosiaa siin vidin loppupuolella olin jo sillee et vittu tää ei taida olla mikään ihan niiku mikä tahansa keissi. Sit olinkin siinä heti jo niin kiinni siinä ettei sitä oikeen enää voinu perua. Tuntu että ekan vidin aikana se jätti muhun jo jonku lähtemättömän jäljen. Kuulostaa tyhmältä mutta se oikeasti tuntui vain sellaselta että "click" ja mun ei tarvinnut tietää siitä mitään (niin kuin en tietenkään siinä vaiheessa tiennytkään) vaan se oikeasti oli sellainen niin kuin ois periaatteessa vaan kohdannut "soulmatensa" siinä :D se oli periaatteessa vaan sellanen click ja se siitä. Vähän semmonen mitä vittua just tapahtui. Sinänsä hassua. Varsinkin kun sillon aiemminkin aattelin että toi taitaa olla se oikee, vaikka en tietääkseni silloin vielä ihastunutkaan edes. Mutta en usko sen olevan se oikea. En usko siihen enää, en ennen kuin se tapahtuu, eikä sitä tapahdu. Mä en saa sitä, ja thats IT. :D mutta siltä se todella tuntui. Kun kävelin silloin kotiin niin ajattelin että ton on oltava se oikea, mun pitäis tykätä siitä koska toi on se oikea mulle. 😐🙂 No nyt mä sitten tykkään, voi jeesus. Joo vittu, suuri rakkaus ja sillee. ELÄMÄNI rakkaus ja sillee ....... Kyllä vituttaa muistella sitä kun siinä koko heinäkuunkin olin ihan että vittu oikeasti elämäni rakkaus. Ja sitä itkemisen määrää? Ei yhtään vittu naurata kun tunnet YKSIN sitä kohtaan noin isosti, silleen niin kuin et ajatellut koskaan että tollasta voi edes tuntea ennen kun se sitten tapahtui. En voi selittää sitä vieläkään. Olin aivan hämmentyneenä silloin siinä alussa et mitä tää oikeen on????????? Tuntui joltain helvetin noituudelta. Meinasin jo oikeasti että onko soulmate stuff totta ja onko toi mun soulmate. Tai jotain. Vittu koska sinä päivänä (siis 7.7. tarkoitan) kun tää keissi tuli mua vastaan niin siihen voi tismalleen vetää rajan että KAIKKI kääntyi ylösalasin ja meinasin että mitä helvettiä nyt. Paljon kertoo sekin olotilasta silloin että oon kirjoittanut siitä näin: "Niiku miks en vaan voi löytää mitään järkevää selitystä näille tuntemuksille. En srsly voi edes uskoa että oon tykännyt eunkwangist vaan jonku ehk viikon. Tai siis? Nii? Ei siit oo kauaa. Mutta kuten sanoin niin tuntuu ettei tälle oo mitään alkua edes. Joo se alkoi vähä aikaa sitten mutta must ei tunnu silt et tälle ois ollu alkua koskaan." Ja vieläkin muistan kuinka se oikeasti tuntui siltä että VIIKON? oon tykännyt siitä VIIKON? mut miks must tuntuu kuin se olis ollu aina. Siis en tajunnut miten olin tykännyt siitä viikon kun jotenkin vaan.. en edes tiedä. Olin vaa jotenki et VAAN viikon? Mut se jollai tavalla ei ees tuntunu uudelta jutulta. (No siis.. periaatteessahan se ei ihan ollutkaan mutta :D...) No joo, ihan sama, oo hiljaa kiitos 😂 lopeta siitä ihmisest jauhamine xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja