Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 153345" data-attributes="member: 34"><p>Wait</p><p></p><p>Should i just IGNORE fatphobic comments or try to talk to them</p><p></p><p>I think we should all ignore them</p><p></p><p>Koska ne haluu vaa reaktioita nii on kai paras olla antamatta mitään reaktioita niille</p><p></p><p>Siis jossain taeyeon vidissä oli fatphobic comments</p><p></p><p>Mut i just ignored them</p><p></p><p>Teki tiukkaa mut aattelin et mulleki tulee parempi olo siit ignooraamisest ku niiden kaa puhumisest :D niinhän se on todellaki</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi ei ne muhun pysty iskee oon jo huomannu sen et chubby is sexy joten 🤷 they dont have power </p><p></p><p>Ei edes rehellisesti haittaa vaikka lihoisin, mitä siitä? Mun vartalo päättää sen samalla kun mä itse elän vaan :D</p><p></p><p></p><p>Lololll</p><p></p><p></p><p>Nytkin oon 66 kiloo ja yhtään ei haittaa vaikka tulis kiloja lisää</p><p></p><p>Että semmosta</p><p></p><p>Fatphobia ei vaikuta muhun nytten :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 153345, member: 34"] Wait Should i just IGNORE fatphobic comments or try to talk to them I think we should all ignore them Koska ne haluu vaa reaktioita nii on kai paras olla antamatta mitään reaktioita niille Siis jossain taeyeon vidissä oli fatphobic comments Mut i just ignored them Teki tiukkaa mut aattelin et mulleki tulee parempi olo siit ignooraamisest ku niiden kaa puhumisest :D niinhän se on todellaki Sitä paitsi ei ne muhun pysty iskee oon jo huomannu sen et chubby is sexy joten 🤷 they dont have power Ei edes rehellisesti haittaa vaikka lihoisin, mitä siitä? Mun vartalo päättää sen samalla kun mä itse elän vaan :D Lololll Nytkin oon 66 kiloo ja yhtään ei haittaa vaikka tulis kiloja lisää Että semmosta Fatphobia ei vaikuta muhun nytten :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja