Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 153363" data-attributes="member: 34"><p>Että mua vituttyaaaaa ku housut menee rikki reisien sisäpinnan kohdalta. Ne ei tietenkään oo mistään muualta rikki ku tuolta. Mistähän johtuu? Varmaan siitä kun jatkuvasti reidet hankaa yhteen kävellessä. Ja muutenkin siitä että oon läski. Harmi mutta ei voi mitään.</p><p></p><p>OLIS VAAN KIVA jos vaatteet ois ehjii</p><p></p><p>Rakastan näitä housuja en haluu että ne on rikki mut niin ne vaa meni</p><p></p><p>Se määrä housuja mitkä mul on menny rikki.. on uskomaton</p><p></p><p>On ne harmaat ja sit ne mustat erikoiset housut ja sit toiset mustat ja siniset</p><p></p><p>Ja nää</p><p></p><p>Todella monet</p><p></p><p>Sit niit on välil paikattukin</p><p></p><p>Sit ne repee uudestaan</p><p></p><p>Inhoon sitä koska EN HALUA rikkoa mun vaatteita</p><p></p><p></p><p></p><p>Ehkä pitäs yrittää kans välttää käyttämästä liian pienii housui</p><p></p><p>Esim mun ois varmaa kandenu välttää niiden raidallisten housujen käyttämistä sillon ku ne oli pikkasen pienet, koska ehkä se repeemine ois voitu välttää. Ainii ja sit ne yöhousutkin. Miks kaikki 😭</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Kaikki mun vaatteet menee vaan rikki. Mut viimene mitä tekisin on heittää niit pois koska tykkään mun vaatteista liikaa. Mieluummin vaikka rikki. Mut pois en heitä. Vituttaa vieläkin ku mut pakotettiin heittää jotain vaatteita ja tavaroita pois, ja nyt voi olla et ne laittaa niit myyntiin taas lisää. Törkeetä imo. Oon sanonu sata kertaa etten heitä pois tai myy mun vaatteita ja tavaroita, mut silti ne pakottaa mut tekee niin. Vanhemmat siis. Ketkäs muut. Ahdistaa helvetisti mutta minkäs sille voi.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo, ois ihan kivaa jos mun vaatteet säilyis ehjänä. Mut ei näköjään voi mitään. Mua vaa stressaa ja tarkistan näitä rikki menneitä kohtia koko ajan ettei ne vaa repeis lisää tai muuta 🙂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 153363, member: 34"] Että mua vituttyaaaaa ku housut menee rikki reisien sisäpinnan kohdalta. Ne ei tietenkään oo mistään muualta rikki ku tuolta. Mistähän johtuu? Varmaan siitä kun jatkuvasti reidet hankaa yhteen kävellessä. Ja muutenkin siitä että oon läski. Harmi mutta ei voi mitään. OLIS VAAN KIVA jos vaatteet ois ehjii Rakastan näitä housuja en haluu että ne on rikki mut niin ne vaa meni Se määrä housuja mitkä mul on menny rikki.. on uskomaton On ne harmaat ja sit ne mustat erikoiset housut ja sit toiset mustat ja siniset Ja nää Todella monet Sit niit on välil paikattukin Sit ne repee uudestaan Inhoon sitä koska EN HALUA rikkoa mun vaatteita Ehkä pitäs yrittää kans välttää käyttämästä liian pienii housui Esim mun ois varmaa kandenu välttää niiden raidallisten housujen käyttämistä sillon ku ne oli pikkasen pienet, koska ehkä se repeemine ois voitu välttää. Ainii ja sit ne yöhousutkin. Miks kaikki 😭 Kaikki mun vaatteet menee vaan rikki. Mut viimene mitä tekisin on heittää niit pois koska tykkään mun vaatteista liikaa. Mieluummin vaikka rikki. Mut pois en heitä. Vituttaa vieläkin ku mut pakotettiin heittää jotain vaatteita ja tavaroita pois, ja nyt voi olla et ne laittaa niit myyntiin taas lisää. Törkeetä imo. Oon sanonu sata kertaa etten heitä pois tai myy mun vaatteita ja tavaroita, mut silti ne pakottaa mut tekee niin. Vanhemmat siis. Ketkäs muut. Ahdistaa helvetisti mutta minkäs sille voi. Mut joo, ois ihan kivaa jos mun vaatteet säilyis ehjänä. Mut ei näköjään voi mitään. Mua vaa stressaa ja tarkistan näitä rikki menneitä kohtia koko ajan ettei ne vaa repeis lisää tai muuta 🙂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja