Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 153730" data-attributes="member: 34"><p>Ihan oikeasti, en ymmärrä kuinka voi olla ihan niin helvetin samanlainen kieli ja sit oot joka tapauksessa silleen ".... MISSÄ????? mikä?? mitä tapahtui ja mistä nyt oli kyse??"</p><p></p><p></p><p>eräs kerta kun kuuntelin jotakin vironkielistä biisiä, en nyt muista yhtään mikä oli mutta. Viroa kuitenkin. Ja olin vaan et "tuntuu niin jotenkin vaan ihan ku suomea kuuntelis, eiks tää muka oo"</p><p></p><p>Sillee voiks tää ees olla actually eri kieli</p><p></p><p>Sit luen jonku villun kommentin ja oon et "......... Tää on jotain siansaksaa tai jotain" 😂😂😂😂😂 sillee TÄÄ EI OO MIKÄÄN KIELI 😂😂😂😂 ei tollasta kieltä oo 😔😔😔😔😔😂 sori mut tuli vaa sellane fiilis :Ddd</p><p></p><p>Eli samalla ihan sama kun suomi ja samalla täysin omituista höpöhöpöä. Ristiriita 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 153730, member: 34"] Ihan oikeasti, en ymmärrä kuinka voi olla ihan niin helvetin samanlainen kieli ja sit oot joka tapauksessa silleen ".... MISSÄ????? mikä?? mitä tapahtui ja mistä nyt oli kyse??" eräs kerta kun kuuntelin jotakin vironkielistä biisiä, en nyt muista yhtään mikä oli mutta. Viroa kuitenkin. Ja olin vaan et "tuntuu niin jotenkin vaan ihan ku suomea kuuntelis, eiks tää muka oo" Sillee voiks tää ees olla actually eri kieli Sit luen jonku villun kommentin ja oon et "......... Tää on jotain siansaksaa tai jotain" 😂😂😂😂😂 sillee TÄÄ EI OO MIKÄÄN KIELI 😂😂😂😂 ei tollasta kieltä oo 😔😔😔😔😔😂 sori mut tuli vaa sellane fiilis :Ddd Eli samalla ihan sama kun suomi ja samalla täysin omituista höpöhöpöä. Ristiriita 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja