Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 153862" data-attributes="member: 34"><p>HELLO?????</p><p></p><p>:D tyhmyys taas.</p><p></p><p>Mutta naurahdin tälle:</p><p>"On luonnotonta tuollainen ikäero.</p><p>Yhdessä vanhennutaan suurinpiirtein ollaan saman ikäisiä."</p><p></p><p>Ei siinä mitään. Mutta ajatellaanpa. Jos se on luonnotonta... 🤔 Miks mulle sit tapahtuu niin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 täytyy olla melko luonnollista kun mulle on käynyt niin, timpan kohdalla, villun kohdalla.... Costin kohdallakin.....</p><p></p><p>Et jos ihan kirjaimellisesti mietitään täytyyhän sen olla luonnollista 😂 minä ainakin noihin oon kuitenkin ihastunut kaikkiin aikoinaan ja sillonhan se on luonnollista että niin käy. Ja ENKÄ sitä itse valinnut. Myöskään.</p><p></p><p>Lmao.</p><p></p><p>Luonnollista ja oikein 😂😂</p><p></p><p>Hei.</p><p></p><p>Minkä minä sille voin että katon timoa ja ajattelen et "se on vaan niin hyvännäkönen" ??????</p><p></p><p>Minkä minä sille voin että katon timoa ja ajattelen "se on yksi mun elämäni suurimmista rakkauksista" ?? 🤔</p><p></p><p></p><p>Tunteet EI kato ikää ja se on todistettu. Siinä ei oo mitään luonnotonta. Ei se ehkä ole niin tavallista että muija on 18v ja käy popedan keikoil ja kattoo costia (joka on silloin sen 53v) ja itkettää koska on niin rakastunut mutta 🤷 ehkä se ei ole niin tavallista mutta ei siinä ole mitään luonnotonta. Niinkin voi käydä. Siis mulle ainakin tulee vieläkin vähän epätodellinen olo siitä ja villusta ja timosta koska en oikein tajua että niin voi käydä ja siks joskus mietin et onkse edes totta, silleen. Se villu keissinkin alku.. mietin sitä aikaa ja mietin et niin todella tapahtui ja mietin kuinka outoa se voi olla....... Tai arto. Olin sillon 2019 lopussa 21 ja Arto 53. Ja ajattelin sitä kuin hullu, toivoin vaan että voisin nähdä sen, ajattelin sitä jatkuvasti. Tai jonttu. Sekin oli 2019 lopulla, mä olin siis 21 ja jonttu 63? Näinkin sen parit kerrat mutta en toki puhunut sen kanssa. Ihan keikalla vaan näin muuten vaan. Sitäkin tuli ajateltua KUIN HULLU. ei apua.... Mitä tää oikeesti on. Tää tuntuu niin epätodelliselta. Siis se on niin epätavallista että musta tuntuu vaan siks ihan oudolta</p><p></p><p>Nauran kun puhuin k:n kanssa ja sanoin sille että tyyppi josta tykkään (tõnu) on sitäkin vanhempi, siis k oli mua ehk joku 20 ish vuotta vanhempi, ja tõnu on kans syntynyt 1963 nii. Seki on se35 vuotta vanhempi mua. Nii sanoin k:lle et tykkään tyypistä joka on sitäkin vanhempi. Sit se oli vähän sillee oho aijaa. 🤔😂 Kun se tais vähän pohtia itsekin meidän ikäeroa, siis sitä mun ja k:n. U kno. Niin siks taisin sanoa että voi kuule :D mä oon tottunu tykkää sellasista.</p><p></p><p>NIIN TOI ON LIIAN EPÄTAVALLISTA</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>rakastun niinku ihan rutiinilla tollasiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ja joka kerta muhun iskee se rakkaus kuin salama 🤌</p><p></p><p>ÄLÄ EES ALOTA (puhun aivoilleni et älkää alottako tätä samaa paskaa taas)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 153862, member: 34"] HELLO????? :D tyhmyys taas. Mutta naurahdin tälle: "On luonnotonta tuollainen ikäero. Yhdessä vanhennutaan suurinpiirtein ollaan saman ikäisiä." Ei siinä mitään. Mutta ajatellaanpa. Jos se on luonnotonta... 🤔 Miks mulle sit tapahtuu niin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 täytyy olla melko luonnollista kun mulle on käynyt niin, timpan kohdalla, villun kohdalla.... Costin kohdallakin..... Et jos ihan kirjaimellisesti mietitään täytyyhän sen olla luonnollista 😂 minä ainakin noihin oon kuitenkin ihastunut kaikkiin aikoinaan ja sillonhan se on luonnollista että niin käy. Ja ENKÄ sitä itse valinnut. Myöskään. Lmao. Luonnollista ja oikein 😂😂 Hei. Minkä minä sille voin että katon timoa ja ajattelen et "se on vaan niin hyvännäkönen" ?????? Minkä minä sille voin että katon timoa ja ajattelen "se on yksi mun elämäni suurimmista rakkauksista" ?? 🤔 Tunteet EI kato ikää ja se on todistettu. Siinä ei oo mitään luonnotonta. Ei se ehkä ole niin tavallista että muija on 18v ja käy popedan keikoil ja kattoo costia (joka on silloin sen 53v) ja itkettää koska on niin rakastunut mutta 🤷 ehkä se ei ole niin tavallista mutta ei siinä ole mitään luonnotonta. Niinkin voi käydä. Siis mulle ainakin tulee vieläkin vähän epätodellinen olo siitä ja villusta ja timosta koska en oikein tajua että niin voi käydä ja siks joskus mietin et onkse edes totta, silleen. Se villu keissinkin alku.. mietin sitä aikaa ja mietin et niin todella tapahtui ja mietin kuinka outoa se voi olla....... Tai arto. Olin sillon 2019 lopussa 21 ja Arto 53. Ja ajattelin sitä kuin hullu, toivoin vaan että voisin nähdä sen, ajattelin sitä jatkuvasti. Tai jonttu. Sekin oli 2019 lopulla, mä olin siis 21 ja jonttu 63? Näinkin sen parit kerrat mutta en toki puhunut sen kanssa. Ihan keikalla vaan näin muuten vaan. Sitäkin tuli ajateltua KUIN HULLU. ei apua.... Mitä tää oikeesti on. Tää tuntuu niin epätodelliselta. Siis se on niin epätavallista että musta tuntuu vaan siks ihan oudolta Nauran kun puhuin k:n kanssa ja sanoin sille että tyyppi josta tykkään (tõnu) on sitäkin vanhempi, siis k oli mua ehk joku 20 ish vuotta vanhempi, ja tõnu on kans syntynyt 1963 nii. Seki on se35 vuotta vanhempi mua. Nii sanoin k:lle et tykkään tyypistä joka on sitäkin vanhempi. Sit se oli vähän sillee oho aijaa. 🤔😂 Kun se tais vähän pohtia itsekin meidän ikäeroa, siis sitä mun ja k:n. U kno. Niin siks taisin sanoa että voi kuule :D mä oon tottunu tykkää sellasista. NIIN TOI ON LIIAN EPÄTAVALLISTA rakastun niinku ihan rutiinilla tollasiin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ja joka kerta muhun iskee se rakkaus kuin salama 🤌 ÄLÄ EES ALOTA (puhun aivoilleni et älkää alottako tätä samaa paskaa taas) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja