Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 153872" data-attributes="member: 34"><p>Tää on oikeestikin samanlaista kun kasvaa aikuiseksi homona. </p><p></p><p>"Miks mä oon tämmönen"</p><p></p><p>Kauhee hämmennys tietenkin kun ei ymmärrä miksi itse on erilainen.</p><p></p><p>Homous on sentään ehkä jotenkin tavallisempaa. Tietenkin muistan että sillon lapsena se oli outoa ihastua tyttöön koska olin erilainen siinäkin mutta nykyään se on vähän eri asia ei tunnu niin erilaiselta kun homoseksuaalisia henkilöitä on ties missä. Mutta ei silloin oikein ainakaan mun kavereille ei käynyt niin. Mutta salkkareissa oli Heli.</p><p></p><p>Mutta TÄMÄ?</p><p></p><p>Kun ei ymmärrä miksi itse on erilainen mutta sitten toisaalta on joku Erika Vikman kyllä mutta niin idk. Silti se tuntuu vähän oudommalta jotenkin kuin joku homous.</p><p></p><p></p><p>Silleen i dont think people in general understand how difficult it is to notice youre different from others. Helposti se jää myös asiaks jota ei koskaan oikein kunnolla hyväksy, ja peittelee sitä ja häpeilee.</p><p></p><p>Helppohan se on toisaalta itsekseen asioita miettiessä unohtaa asian outous kun on nii tottunut siihen että duh villuhan on mun ihastus mitäs outoa siinä on, tai esim silleen "no tää timppa keissi" ku mietit jotain timppaa joka ikinen päivä ja ITKET jopa sitä, esim kännissä lattialla silloin kerran xDD ei sitä oikein aina tajuakaan siinä olevan mitään outoa. Se on normaalia elämää sulle.</p><p></p><p>Sit havahdut välillä siihen kuinka "siis mitä helvettiä nyt, mikä mulla oikee on"</p><p></p><p>Mut eipä mulla oo mitään muuta kun vaa homoutee verrattavissa oleva "poikkeavuus". Ei se oo sen kummempaa. Yhtä harmiton asia. Ei siitä ole syytä hätääntyä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 153872, member: 34"] Tää on oikeestikin samanlaista kun kasvaa aikuiseksi homona. "Miks mä oon tämmönen" Kauhee hämmennys tietenkin kun ei ymmärrä miksi itse on erilainen. Homous on sentään ehkä jotenkin tavallisempaa. Tietenkin muistan että sillon lapsena se oli outoa ihastua tyttöön koska olin erilainen siinäkin mutta nykyään se on vähän eri asia ei tunnu niin erilaiselta kun homoseksuaalisia henkilöitä on ties missä. Mutta ei silloin oikein ainakaan mun kavereille ei käynyt niin. Mutta salkkareissa oli Heli. Mutta TÄMÄ? Kun ei ymmärrä miksi itse on erilainen mutta sitten toisaalta on joku Erika Vikman kyllä mutta niin idk. Silti se tuntuu vähän oudommalta jotenkin kuin joku homous. Silleen i dont think people in general understand how difficult it is to notice youre different from others. Helposti se jää myös asiaks jota ei koskaan oikein kunnolla hyväksy, ja peittelee sitä ja häpeilee. Helppohan se on toisaalta itsekseen asioita miettiessä unohtaa asian outous kun on nii tottunut siihen että duh villuhan on mun ihastus mitäs outoa siinä on, tai esim silleen "no tää timppa keissi" ku mietit jotain timppaa joka ikinen päivä ja ITKET jopa sitä, esim kännissä lattialla silloin kerran xDD ei sitä oikein aina tajuakaan siinä olevan mitään outoa. Se on normaalia elämää sulle. Sit havahdut välillä siihen kuinka "siis mitä helvettiä nyt, mikä mulla oikee on" Mut eipä mulla oo mitään muuta kun vaa homoutee verrattavissa oleva "poikkeavuus". Ei se oo sen kummempaa. Yhtä harmiton asia. Ei siitä ole syytä hätääntyä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja