Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 153894" data-attributes="member: 34"><p>Se on vaa niin ihana</p><p></p><p>"Safe" periaatteessa mutta en mä sille vittu mitään voi että vanhemmissa miehissä vaan on se jokin</p><p></p><p>"Turvallisuus" aspekti</p><p></p><p>Tai onko se edes turvallisuus niinkään mutta vaan joku sellainen</p><p></p><p>charmi mitä ei oikein osaa selittää</p><p></p><p>En niiku tiiä mitä se on</p><p></p><p>Mitähän mun aivot oikeen aattelee joka kerta kun mulle käy noin???? "Oi siinäpä ihana mies hirveän viehättävä kun se on tarpeeksi vanha, ihastu siihen" :D idk. Jotain siinä varmaan vaan on että se ulkonäkö vetoaa ja olemus.</p><p></p><p>NO EN TOSIAAN tiedä miksi analysoin tätä, alkoi vaa kiinnostaa.</p><p></p><p>Jotenkin se vaan on hirveen hurmaavaa sitten kun on ihana vanhempi mies XDDDDDDDDD mitäs sitä kiertelemään. Älä kysy 😃</p><p></p><p>perus jossain vauva yms foorumeilla pyörivät tyypit: "alitajuista turvan hakemista tuo on" 😂😂</p><p></p><p>Oli tai ei, ihan sama mulle. Ihastuminen nyt kumminkin tapahtuu ja sille ei voi kukaan mitään. En kai mä nyt voi niin kauhea ihminen sen takia olla että satun tykkäämään jostain "erilaisesta".</p><p></p><p></p><p></p><p>Mitä vittua en tajuu</p><p></p><p></p><p>Mun aivoissa on joku häiriö mutta se ei ole tää vaan niiden toiminnassa jokin. En muista ikinä mitään 😂😂😂😂😂 alkava dementia 😒</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 153894, member: 34"] Se on vaa niin ihana "Safe" periaatteessa mutta en mä sille vittu mitään voi että vanhemmissa miehissä vaan on se jokin "Turvallisuus" aspekti Tai onko se edes turvallisuus niinkään mutta vaan joku sellainen charmi mitä ei oikein osaa selittää En niiku tiiä mitä se on Mitähän mun aivot oikeen aattelee joka kerta kun mulle käy noin???? "Oi siinäpä ihana mies hirveän viehättävä kun se on tarpeeksi vanha, ihastu siihen" :D idk. Jotain siinä varmaan vaan on että se ulkonäkö vetoaa ja olemus. NO EN TOSIAAN tiedä miksi analysoin tätä, alkoi vaa kiinnostaa. Jotenkin se vaan on hirveen hurmaavaa sitten kun on ihana vanhempi mies XDDDDDDDDD mitäs sitä kiertelemään. Älä kysy 😃 perus jossain vauva yms foorumeilla pyörivät tyypit: "alitajuista turvan hakemista tuo on" 😂😂 Oli tai ei, ihan sama mulle. Ihastuminen nyt kumminkin tapahtuu ja sille ei voi kukaan mitään. En kai mä nyt voi niin kauhea ihminen sen takia olla että satun tykkäämään jostain "erilaisesta". Mitä vittua en tajuu Mun aivoissa on joku häiriö mutta se ei ole tää vaan niiden toiminnassa jokin. En muista ikinä mitään 😂😂😂😂😂 alkava dementia 😒 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja