Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 154352" data-attributes="member: 34"><p>"Se kyl vähän ahistaa et nyt on lokakuu. Kohta on marraskuu ja mä en tule olemaan silloinkaan yli villusta. Näinhän tää menee</p><p>Eihän sillä et mä edes odottaisin pääseväni yli, mut kuitenkin. Olin edistyny sen verran et luulin et tätä ei ehkä enää tapahtuis. Vaan olinhan mä nyt aika hölmö kun ajattelin ettei näin enää tapahtuis. Pitäähän sitä vähintään kolme kertaa rakastua niin silmittömästi ettei muita lähestulkoon näe. Tai itse asiassa vähintään neljä xD ja kyllä sekin sieltä tulee. Koska todennäköisesti tää tästä haihtuu vähän jossain vaiheessa ja ehkä huom EHKÄ avaan silmät mut sit se neljäs kerta voi tulla hyvin nopeesti uudelleen. Tai sit ei. Mut en tiedä kyl haihtuuko ees. En oo varma kyl."</p><p></p><p>Oikeest.</p><p></p><p>Kuinka mones kerta nyt on sit😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 154352, member: 34"] "Se kyl vähän ahistaa et nyt on lokakuu. Kohta on marraskuu ja mä en tule olemaan silloinkaan yli villusta. Näinhän tää menee Eihän sillä et mä edes odottaisin pääseväni yli, mut kuitenkin. Olin edistyny sen verran et luulin et tätä ei ehkä enää tapahtuis. Vaan olinhan mä nyt aika hölmö kun ajattelin ettei näin enää tapahtuis. Pitäähän sitä vähintään kolme kertaa rakastua niin silmittömästi ettei muita lähestulkoon näe. Tai itse asiassa vähintään neljä xD ja kyllä sekin sieltä tulee. Koska todennäköisesti tää tästä haihtuu vähän jossain vaiheessa ja ehkä huom EHKÄ avaan silmät mut sit se neljäs kerta voi tulla hyvin nopeesti uudelleen. Tai sit ei. Mut en tiedä kyl haihtuuko ees. En oo varma kyl." Oikeest. Kuinka mones kerta nyt on sit😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja