Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 154540" data-attributes="member: 34"><p>Eikse oo omituista et mus on ominaisuus itsessäni joka vaan aiheuttaa sen että on se kyky rakastua miehiin, mikä tekee edes mahdolliseksi sen että noinkin saatana käy. Sitten toi joose ja toi toine äijä tos jotka varmas heteromiehii, pystyy olla täysin rennosti villun seurassa ja jutskata sille koska niillä ei oo minkäänlaisia ihastumisen tunteita siihen. Sitten on minä joka ei pysty olla ihastumatta siihen vaikka yrittää vastustaa veren maku suussa ja tapella omaa sydäntään vastaan et ei ei älä pliis. Vaikka miten päin olis ja päällään seisois niin kun katsoo villua niin ei voi olla tuntematta suunnatonta vetoa ja kaipuuta. Tossa kun katoin tota, niin kun mä katoin villuu mulle tuli automaattisesti heti se tunne et haluun vaan koskettaa sitä ja olla lähellä ja aloin jopa itkee vähän koska emotionaalisuus oli niin järkyttävän suurta.</p><p></p><p>Toi vaikutus mikä sillä on muhun on ihan älytön. Järki ei vittu toimi. Yhtään.</p><p></p><p>Se kaipaus on niin käsittämätöntä mikä voi tulla johonkin ihmiseen. En ymmärrä sitä.</p><p></p><p>Ja kaikki siks et en oo esim lesbo 😂😂 kaikki mun oman biologian takii. Siks et mun biologia on sillee "olet kiinnostunut miehistä". Ja vieläpä "olet kiinnostunut vanhemmista miehistä".</p><p></p><p>MUN OMA BIOLOGIA haluu mut kuseen tällä tavalla????????? Kiitos??? 😂😂 I cant believe this shit.</p><p></p><p>Miten VOI tulla mulle tämmönen, ja sitten joku toinen ois silleen että ei yhtään? Miten se voi MUSSA aiheuttaa tämmösen, automaattisesti? Ja jossain toisessa ei yhtään? Ku se ei oo mikään valinta. Se ei oo ees että kaikki saa tykätä kenestä haluu tykätä. Ku mä en päätä sitä enkä oo ikinä valinnu enkä halunnu mutta mun oma keho on mua vastaan, kun se päättää tehdä mulle näin :D oma kehoni on pahin viholliseni lol. Tai siis niin missä se tunne syntyy? Aivoissa?? Kuiteski. Ja sit alkaa olee sillee "hhhhh" hädin tuskin pystyy hengittää normaalisti ja suunnaton halu olla lähellä ja veto vaan valtaa sut ja sit tulee ne kyyneleetkin koska tunteet on niin suuria, siinä yhtäkkiä.</p><p></p><p>Niinku tää ei ole mun valinta. Jos saisin päättää en usko että tykkäisin kenestäkään..</p><p></p><p>Se täytyy vaa tuntee koska en voi muutakaa.</p><p></p><p>Mitä mun alitajunta oikee tekee fr</p><p></p><p>Niin älyttömän suuri halu siihen ihmiseen tää on aivan naurettavaa. Siis mun keho... Se vittuilee mulle. Se järjestää mut kuseen :D oikeasti.</p><p></p><p>Vitun lucky bitches Joose ja toi toine äijä.</p><p></p><p>Ja kaikki muutki keit villu ei yhtään sytytä. Youre all lucky niiku siinä mielessä. Mä oon silleen ei saatana tätä ja för helvete ku en pääse ylitse tästä hommasta ikinä.</p><p></p><p></p><p>Imagine that. Imagine jos villu ei yhtään sytyttäis. Vittu. Se ois nii cool asf. Ois kiva tietää milt se tuntuu. Milt se tuntuu kattoo sitä ja ei tunne yhtään mitään. Ei tunne halua olla kiinni siinä, ei haluu silittää sitä :D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Että se siitä luonnottomuudesta kun vaikuttaa aika luonnolliselta mut mähän tässä taas se uhri olen 😭😂 kiitos keho. Taas........</p><p></p><p>Niiku mikä IHME siinä sytyttää? Maailman kummallisin tunne. Mikä ihme siinä on noin vastustamatonta? Mikä aiheuttaa sen että oon niin jossain kemikaalipöllyissä että en pysty vastustaa sitä ja sen charmia vittu.</p><p></p><p>Ei pysynyt edes silmät kuivana kun tota katoin vaikka kuinka ois yrittänyt. Niin öö juuh. Vau. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Se on vaan niin vastustamaton eikä mulla ole järkeä päässä.</p><p></p><p>"Lisäksi olen rakastunut, se ehkäisee järjen käyttöä"</p><p></p><p>Mut miks se on vastustamaton? Mikä saa 25-vuotiaan naisen näkemään ton ikäisen miehen niin vastustamattomana? </p><p></p><p></p><p>Mitä saatanaa siellä päässä oikein tapahtuu?</p><p></p><p>Se on niin attractive. Mulla sekoo pää. Oon huumeissa. Ku mä katon sitä niin ... Se on kuin jokin loitsu että katon sitä ja oon silleen ".... Vau 😦😦😦😦"</p><p></p><p></p><p>... For real. En pääse tästä loitsusta mihinkään XD en pysty valitettavasti herätä. Vielä. Ainakaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 154540, member: 34"] Eikse oo omituista et mus on ominaisuus itsessäni joka vaan aiheuttaa sen että on se kyky rakastua miehiin, mikä tekee edes mahdolliseksi sen että noinkin saatana käy. Sitten toi joose ja toi toine äijä tos jotka varmas heteromiehii, pystyy olla täysin rennosti villun seurassa ja jutskata sille koska niillä ei oo minkäänlaisia ihastumisen tunteita siihen. Sitten on minä joka ei pysty olla ihastumatta siihen vaikka yrittää vastustaa veren maku suussa ja tapella omaa sydäntään vastaan et ei ei älä pliis. Vaikka miten päin olis ja päällään seisois niin kun katsoo villua niin ei voi olla tuntematta suunnatonta vetoa ja kaipuuta. Tossa kun katoin tota, niin kun mä katoin villuu mulle tuli automaattisesti heti se tunne et haluun vaan koskettaa sitä ja olla lähellä ja aloin jopa itkee vähän koska emotionaalisuus oli niin järkyttävän suurta. Toi vaikutus mikä sillä on muhun on ihan älytön. Järki ei vittu toimi. Yhtään. Se kaipaus on niin käsittämätöntä mikä voi tulla johonkin ihmiseen. En ymmärrä sitä. Ja kaikki siks et en oo esim lesbo 😂😂 kaikki mun oman biologian takii. Siks et mun biologia on sillee "olet kiinnostunut miehistä". Ja vieläpä "olet kiinnostunut vanhemmista miehistä". MUN OMA BIOLOGIA haluu mut kuseen tällä tavalla????????? Kiitos??? 😂😂 I cant believe this shit. Miten VOI tulla mulle tämmönen, ja sitten joku toinen ois silleen että ei yhtään? Miten se voi MUSSA aiheuttaa tämmösen, automaattisesti? Ja jossain toisessa ei yhtään? Ku se ei oo mikään valinta. Se ei oo ees että kaikki saa tykätä kenestä haluu tykätä. Ku mä en päätä sitä enkä oo ikinä valinnu enkä halunnu mutta mun oma keho on mua vastaan, kun se päättää tehdä mulle näin :D oma kehoni on pahin viholliseni lol. Tai siis niin missä se tunne syntyy? Aivoissa?? Kuiteski. Ja sit alkaa olee sillee "hhhhh" hädin tuskin pystyy hengittää normaalisti ja suunnaton halu olla lähellä ja veto vaan valtaa sut ja sit tulee ne kyyneleetkin koska tunteet on niin suuria, siinä yhtäkkiä. Niinku tää ei ole mun valinta. Jos saisin päättää en usko että tykkäisin kenestäkään.. Se täytyy vaa tuntee koska en voi muutakaa. Mitä mun alitajunta oikee tekee fr Niin älyttömän suuri halu siihen ihmiseen tää on aivan naurettavaa. Siis mun keho... Se vittuilee mulle. Se järjestää mut kuseen :D oikeasti. Vitun lucky bitches Joose ja toi toine äijä. Ja kaikki muutki keit villu ei yhtään sytytä. Youre all lucky niiku siinä mielessä. Mä oon silleen ei saatana tätä ja för helvete ku en pääse ylitse tästä hommasta ikinä. Imagine that. Imagine jos villu ei yhtään sytyttäis. Vittu. Se ois nii cool asf. Ois kiva tietää milt se tuntuu. Milt se tuntuu kattoo sitä ja ei tunne yhtään mitään. Ei tunne halua olla kiinni siinä, ei haluu silittää sitä :D Että se siitä luonnottomuudesta kun vaikuttaa aika luonnolliselta mut mähän tässä taas se uhri olen 😭😂 kiitos keho. Taas........ Niiku mikä IHME siinä sytyttää? Maailman kummallisin tunne. Mikä ihme siinä on noin vastustamatonta? Mikä aiheuttaa sen että oon niin jossain kemikaalipöllyissä että en pysty vastustaa sitä ja sen charmia vittu. Ei pysynyt edes silmät kuivana kun tota katoin vaikka kuinka ois yrittänyt. Niin öö juuh. Vau. Se on vaan niin vastustamaton eikä mulla ole järkeä päässä. "Lisäksi olen rakastunut, se ehkäisee järjen käyttöä" Mut miks se on vastustamaton? Mikä saa 25-vuotiaan naisen näkemään ton ikäisen miehen niin vastustamattomana? Mitä saatanaa siellä päässä oikein tapahtuu? Se on niin attractive. Mulla sekoo pää. Oon huumeissa. Ku mä katon sitä niin ... Se on kuin jokin loitsu että katon sitä ja oon silleen ".... Vau 😦😦😦😦" ... For real. En pääse tästä loitsusta mihinkään XD en pysty valitettavasti herätä. Vielä. Ainakaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja