Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 154560" data-attributes="member: 34"><p>"Luulin että kaikki tajuaa sanomattakin kun itsellä ei pyöri mikään muu päässä mutta siis kyseessä Renny Harlin. Kauheeta kun kukaan oman ikänen tavis mies ei tunnu hänen rinnallaan miltään vaikka ottajia olis.</p><p></p><p>Ap"</p><p></p><p>"Ei voi sanoa muuta kuin että makuja on monia."</p><p></p><p></p><p>😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭 Miks nauroin tolle niin</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>AH KUNPA mä nyt jo pääsisin villusta ei tämä voi olla todellistakaan</p><p></p><p>Kuinka edes voi olla näin tää on niin epätodellista ja psykoosisekoilua ääähh</p><p></p><p>Kuinka kauan voi miettiä samaa ihmistä? Niinkun ihan idioottina?? Oikeasti</p><p></p><p>"Meneekö vuosia viisi, ehkä silloin susta irroitan"</p><p></p><p>Pian 4 vuotta niin ei oo ees kauheen kaukana sekään..</p><p></p><p>LUOJAN KIITOS en sentään ole jauhanut siitä ihan koko ajan niinkun huomaa, ajattele jos olisin ollut niin kiinni siinä että olisin kirjoittanut siitä koko tämän ajan jatkuvasti. Kiitän itseäni edes siitä että olen välillä pystynyt keskittymään ihan muihinkin henkilöihin, tai että no eihän sekään mukavaa ole mutta kuitenkin. Se että oon saanut tavallaan semmoisia taukoja vähän, niin on se kuitenkin jotain jo. Mutta ärsyttää että aina uudelleen, uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Neljän vuoden ajan. NELJÄN VUODEN AJAN. aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Kuinkahan monta kertaa tämä on tapahtunut oon seonnut laskuissa. :(</p><p></p><p>Ensin tavallaan lasken sen nyt siitä kuitenkin tammikuusta 2020. Niin ensin se. Sitten maaliskuussa 2020 oltiin vielä ihan kiinni niin saatanan vitusti. Sit kesällä oli kyllä tallennettu kuvia siitä, mutta en oo ihan varma kuinka paljon sitä mietin. Varmasti mietin ja muistan että kirjoitinkin mutta kai se vähän siitä väistyi sen verran että kuitenkin sitten silloin lokakuun tienoilla tuli sellainen tunne että nyt se alkaa perkele taas uudestaan. Eli sellainen tauko siinä niin sanotusti. Joulukuussakin 2020 ajattelin sitä koska kirjotin timpast ja villust sillon. Ei helvetti saatana vittu. Joskus helmi-maaliskuussa 2021 sit muistan että jauhoin siitä myös jonneki omiin memoihini ja tietenkin se oli niinkun siin timpan yms ohella. Et tallensin sillonki kuvii kummiski siit jonki verra. No, sit kesäl 2021 kans muutamii kuvii on näköjään tallennettu ja elokuussa kans viel. Sit tietty loppuvuodesta 2021 oli se juttu ja sillon on sen listaakin päivitetty ja näin että taas sitten kiinni siin ollaan oltu. </p><p></p><p>Ja okei en halua edes kirjoittaa enempää koska tajuan kuinka karseelta tää kuulostaa.</p><p></p><p>Todellakin duunia olis päälääkärillä.</p><p></p><p>Ei hyvältä tunnu.</p><p></p><p>Miten toi rakkaus (tai siis "rakkaus", duh) tohon saatanan ihmiseen voi seurata mua näin, jatkuvasti vuodesta toiseen läpi elämän ja uusien sattumustenkin tapahtuessa ja uusien ihastustenkin tapahtuessa. Miten se voi olla näin. Tämä on sairasta ja outoa ja perseestä ja en haluis vihata itteäni tämän takia mutta mitä muuta voin kun tää on niin psykoosisekoilua että en todellakaan tunne itteeni normaaliks. Helvetti sentään. Kun ymmärtäisin edes rajoittaa kirjoittamista siitä niin voisi ehkä jotenkin auttaa (sama koskee kaikkia muitakin henkilöitä kyllä, jos totta puhutaan).</p><p></p><p></p><p>Voi helvetin perse nyt</p><p>:D</p><p></p><p>Jumalauta tätä elämää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 154560, member: 34"] "Luulin että kaikki tajuaa sanomattakin kun itsellä ei pyöri mikään muu päässä mutta siis kyseessä Renny Harlin. Kauheeta kun kukaan oman ikänen tavis mies ei tunnu hänen rinnallaan miltään vaikka ottajia olis. Ap" "Ei voi sanoa muuta kuin että makuja on monia." 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭 Miks nauroin tolle niin AH KUNPA mä nyt jo pääsisin villusta ei tämä voi olla todellistakaan Kuinka edes voi olla näin tää on niin epätodellista ja psykoosisekoilua ääähh Kuinka kauan voi miettiä samaa ihmistä? Niinkun ihan idioottina?? Oikeasti "Meneekö vuosia viisi, ehkä silloin susta irroitan" Pian 4 vuotta niin ei oo ees kauheen kaukana sekään.. LUOJAN KIITOS en sentään ole jauhanut siitä ihan koko ajan niinkun huomaa, ajattele jos olisin ollut niin kiinni siinä että olisin kirjoittanut siitä koko tämän ajan jatkuvasti. Kiitän itseäni edes siitä että olen välillä pystynyt keskittymään ihan muihinkin henkilöihin, tai että no eihän sekään mukavaa ole mutta kuitenkin. Se että oon saanut tavallaan semmoisia taukoja vähän, niin on se kuitenkin jotain jo. Mutta ärsyttää että aina uudelleen, uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Neljän vuoden ajan. NELJÄN VUODEN AJAN. aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Kuinkahan monta kertaa tämä on tapahtunut oon seonnut laskuissa. :( Ensin tavallaan lasken sen nyt siitä kuitenkin tammikuusta 2020. Niin ensin se. Sitten maaliskuussa 2020 oltiin vielä ihan kiinni niin saatanan vitusti. Sit kesällä oli kyllä tallennettu kuvia siitä, mutta en oo ihan varma kuinka paljon sitä mietin. Varmasti mietin ja muistan että kirjoitinkin mutta kai se vähän siitä väistyi sen verran että kuitenkin sitten silloin lokakuun tienoilla tuli sellainen tunne että nyt se alkaa perkele taas uudestaan. Eli sellainen tauko siinä niin sanotusti. Joulukuussakin 2020 ajattelin sitä koska kirjotin timpast ja villust sillon. Ei helvetti saatana vittu. Joskus helmi-maaliskuussa 2021 sit muistan että jauhoin siitä myös jonneki omiin memoihini ja tietenkin se oli niinkun siin timpan yms ohella. Et tallensin sillonki kuvii kummiski siit jonki verra. No, sit kesäl 2021 kans muutamii kuvii on näköjään tallennettu ja elokuussa kans viel. Sit tietty loppuvuodesta 2021 oli se juttu ja sillon on sen listaakin päivitetty ja näin että taas sitten kiinni siin ollaan oltu. Ja okei en halua edes kirjoittaa enempää koska tajuan kuinka karseelta tää kuulostaa. Todellakin duunia olis päälääkärillä. Ei hyvältä tunnu. Miten toi rakkaus (tai siis "rakkaus", duh) tohon saatanan ihmiseen voi seurata mua näin, jatkuvasti vuodesta toiseen läpi elämän ja uusien sattumustenkin tapahtuessa ja uusien ihastustenkin tapahtuessa. Miten se voi olla näin. Tämä on sairasta ja outoa ja perseestä ja en haluis vihata itteäni tämän takia mutta mitä muuta voin kun tää on niin psykoosisekoilua että en todellakaan tunne itteeni normaaliks. Helvetti sentään. Kun ymmärtäisin edes rajoittaa kirjoittamista siitä niin voisi ehkä jotenkin auttaa (sama koskee kaikkia muitakin henkilöitä kyllä, jos totta puhutaan). Voi helvetin perse nyt :D Jumalauta tätä elämää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja