Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 154745" data-attributes="member: 34"><p>Nyt oon sentään kuitenkin tottunut mutta oikeasti kuinka ahdistavalta se tuntuikaan silloin juha-keissin alussa. Ja costin kanssa aiemmin oli myös sama että jotenkin olin niin vitun ulapalla. Costi tais olla viel niitä ihan ensimmäisiä NOIN vanhoja ihastuksia. Aiemmin oli ollu toki vegard joka on syntyny -79 mut en jotenkin nähny sitä silti samal taval. Niin sit costi oli aika ensimmäisiä ja muistan vielä kun ensimmäisen kerran luin sen syntymävuoden 1963 olin jotenkin niin.......... Kujalla, lyhyesti sanottuna. Ennen costii oli se ope joka alkoi ehkä 2016 alkuvuodesta. Mut en vissii tienny sen tarkkaa ikää. Mut olihan tietty sen ulkonäkö just vähän semmonen et mietin et mitä helvettiä tää nyt on, miten sä VOIT. JA se varsinkin oli just vielä semmonen et olin ihan VIELÄ ENEMMÄN ihan ulapalla. Olin tyyliin että voiko näinkin tapahtua?? Meinasin vielä että tämä ei ole ihastumista vaan jotain omituista platonista kiintymystä opettajaan tai jotain paskaa. Sitte yhtäkkiä aloin fantasioida siitä vähän seksuaalisesti ja oon sillee "ootko sä menettäny järkes lopullisesti" et vittu morjens</p><p></p><p>Siis ajattelin tosissaan että ihastuminen sellaseen henkilöön ei oo tyyliin mahollista mulla et tää on pakko olla jotaki ihme platonista tai jotain ihme en tiiä. Sit tosiaa ajattelin yhtäkkiä siitä seksuaalisesti ja olin sillee "MITÄ AKTUAALISTA VITTUA"</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>se oli niinkun OIKEASTI iso juttu sillon.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Nykyään siis se kun ihastuin akiin esim sillon VÄHÄN aikaa sitten, se ei ollu kuitenkaan iso juttu. Toki edelleen se tunne voi siel olla jäljellä mut se ei ollu iso juttu, koska tää on mulle jo tuttua. Mut se opettaja..... Se oli oikeesti iso juttu. Tuntui jossain vaiheessa että päivästä toiseen kuljin sellases hämmennyksessä ja tappelin oikein sitä vastaan, en millään myöntänyt ja googletin jotain opettajaa ihastumisee liittyvää ja hoin itelleni et en mä oo siihen ihastunut silti ja ainakin puoliksi uskoinkin alussa siihen. Vittu SE oli rankka keissi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 154745, member: 34"] Nyt oon sentään kuitenkin tottunut mutta oikeasti kuinka ahdistavalta se tuntuikaan silloin juha-keissin alussa. Ja costin kanssa aiemmin oli myös sama että jotenkin olin niin vitun ulapalla. Costi tais olla viel niitä ihan ensimmäisiä NOIN vanhoja ihastuksia. Aiemmin oli ollu toki vegard joka on syntyny -79 mut en jotenkin nähny sitä silti samal taval. Niin sit costi oli aika ensimmäisiä ja muistan vielä kun ensimmäisen kerran luin sen syntymävuoden 1963 olin jotenkin niin.......... Kujalla, lyhyesti sanottuna. Ennen costii oli se ope joka alkoi ehkä 2016 alkuvuodesta. Mut en vissii tienny sen tarkkaa ikää. Mut olihan tietty sen ulkonäkö just vähän semmonen et mietin et mitä helvettiä tää nyt on, miten sä VOIT. JA se varsinkin oli just vielä semmonen et olin ihan VIELÄ ENEMMÄN ihan ulapalla. Olin tyyliin että voiko näinkin tapahtua?? Meinasin vielä että tämä ei ole ihastumista vaan jotain omituista platonista kiintymystä opettajaan tai jotain paskaa. Sitte yhtäkkiä aloin fantasioida siitä vähän seksuaalisesti ja oon sillee "ootko sä menettäny järkes lopullisesti" et vittu morjens Siis ajattelin tosissaan että ihastuminen sellaseen henkilöön ei oo tyyliin mahollista mulla et tää on pakko olla jotaki ihme platonista tai jotain ihme en tiiä. Sit tosiaa ajattelin yhtäkkiä siitä seksuaalisesti ja olin sillee "MITÄ AKTUAALISTA VITTUA" se oli niinkun OIKEASTI iso juttu sillon. Nykyään siis se kun ihastuin akiin esim sillon VÄHÄN aikaa sitten, se ei ollu kuitenkaan iso juttu. Toki edelleen se tunne voi siel olla jäljellä mut se ei ollu iso juttu, koska tää on mulle jo tuttua. Mut se opettaja..... Se oli oikeesti iso juttu. Tuntui jossain vaiheessa että päivästä toiseen kuljin sellases hämmennyksessä ja tappelin oikein sitä vastaan, en millään myöntänyt ja googletin jotain opettajaa ihastumisee liittyvää ja hoin itelleni et en mä oo siihen ihastunut silti ja ainakin puoliksi uskoinkin alussa siihen. Vittu SE oli rankka keissi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja