Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 155281" data-attributes="member: 34"><p>Ei ehkä edes outoa mutta jollain tavalla kuitenkin koomista imo koska no... Kaikki on koomista. Anyway....</p><p></p><p>Se 2019. Ja tää oli ennen KESÄÄ 2019 joten duh.</p><p></p><p>Se viron risteily.</p><p></p><p>Jooooh :D ei ehkä outoa mutta koomista hhhhhhsshs</p><p></p><p></p><p>Niin mähän ajattelin teemua silloin kuin hullu. Duh ofc.</p><p></p><p></p><p>Ja sit vaan :D jotain tän tyyppist ehkä et kun matkaseurueen tyypit puhu jossain wapissa viroks ja etc etc kaikkee tämmöstä nii sit mää vaan aattelin jotain että nyt ois hauska jos oisin ihastunu johonkin virolaisee mut oon teemuun. Siis jotai tän tyyppist :Dd mmhm.</p><p></p><p>Hmm hmm. Joo muistan ku siel luki jtn "kus sa oled" tai jotakin ja jotenkin meitsi vaan oli taas kerran vähän silleen et hmm hmmm mitää tää on. Olin varmaa jotenki et aattele jos oisin ihastunu johonki virolaisee ni tämä ois taas koomista.</p><p></p><p>Tai jotenkin sellainen omituinen lämmin tunne.</p><p></p><p></p><p>MUTTA</p><p></p><p>voiko se johtua siitä yhdestä tyypistä johon olin jo ainakin 2018 ihastunu????? Ja se oli virolainen kuitenkin??????????? Ehkä se oli sitä????? Hmmmmm en tiiä ku en muista mitäääääääää</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Hei hei hei nyt</p><p></p><p></p><p>Miks melkee joka kerta ku oon ollu viron risteilyllä oon ollu jotenki tollee</p><p></p><p>Miks se on joka kerta ollu näköjään joku juttu</p><p></p><p></p><p>POISLUKIEN varmaan ainakin ne kun olin pienenä</p><p></p><p></p><p>Öööm</p><p></p><p>JA?????????? EN YMMÄRRÄ:D</p><p></p><p></p><p>Joka tapauksessa i really dont give a damn</p><p></p><p></p><p></p><p>And if you think i give a flying fuck about villu..... Youre so wrong lmao 😂😂😂💀</p><p></p><p></p><p>I will never give a damn + also i will never be with him</p><p></p><p></p><p>I stopped caring TODAY</p><p></p><p>maybe i cared before but i stopped caring today</p><p></p><p>Duh</p><p></p><p>He can do what the fuck he wants and i aint even thinking about him ❔❔❔</p><p></p><p></p><p>Its not like i give a fuck so 🤷</p><p></p><p>Rääh mitä</p><p></p><p></p><p>Katoin jotain noit vanhoi kuvii ja hauskaa koska promillella on paita jos lukee vaa "stop" LMAOOOOOOOOO I AGREE, stop right now</p><p></p><p>Mistähän oon ees vetänyt ton kuvan</p><p></p><p>Ehkä facebookista, ehkä jostain muualta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 155281, member: 34"] Ei ehkä edes outoa mutta jollain tavalla kuitenkin koomista imo koska no... Kaikki on koomista. Anyway.... Se 2019. Ja tää oli ennen KESÄÄ 2019 joten duh. Se viron risteily. Jooooh :D ei ehkä outoa mutta koomista hhhhhhsshs Niin mähän ajattelin teemua silloin kuin hullu. Duh ofc. Ja sit vaan :D jotain tän tyyppist ehkä et kun matkaseurueen tyypit puhu jossain wapissa viroks ja etc etc kaikkee tämmöstä nii sit mää vaan aattelin jotain että nyt ois hauska jos oisin ihastunu johonkin virolaisee mut oon teemuun. Siis jotai tän tyyppist :Dd mmhm. Hmm hmm. Joo muistan ku siel luki jtn "kus sa oled" tai jotakin ja jotenkin meitsi vaan oli taas kerran vähän silleen et hmm hmmm mitää tää on. Olin varmaa jotenki et aattele jos oisin ihastunu johonki virolaisee ni tämä ois taas koomista. Tai jotenkin sellainen omituinen lämmin tunne. MUTTA voiko se johtua siitä yhdestä tyypistä johon olin jo ainakin 2018 ihastunu????? Ja se oli virolainen kuitenkin??????????? Ehkä se oli sitä????? Hmmmmm en tiiä ku en muista mitäääääääää Hei hei hei nyt Miks melkee joka kerta ku oon ollu viron risteilyllä oon ollu jotenki tollee Miks se on joka kerta ollu näköjään joku juttu POISLUKIEN varmaan ainakin ne kun olin pienenä Öööm JA?????????? EN YMMÄRRÄ:D Joka tapauksessa i really dont give a damn And if you think i give a flying fuck about villu..... Youre so wrong lmao 😂😂😂💀 I will never give a damn + also i will never be with him I stopped caring TODAY maybe i cared before but i stopped caring today Duh He can do what the fuck he wants and i aint even thinking about him ❔❔❔ Its not like i give a fuck so 🤷 Rääh mitä Katoin jotain noit vanhoi kuvii ja hauskaa koska promillella on paita jos lukee vaa "stop" LMAOOOOOOOOO I AGREE, stop right now Mistähän oon ees vetänyt ton kuvan Ehkä facebookista, ehkä jostain muualta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja