Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 155670" data-attributes="member: 34"><p>Jos syyskuussa 2023 huomaa että jeps tää on edelleen näin muuten.</p><p></p><p>Mä viel olin jotenki sillee "mä.... Muuten.... Edelleen..... Rakastan... Sitä...."</p><p></p><p>Nii sillee eih?????</p><p></p><p>Tammikuusta 2020 syyskuuhun 2023 (ja vielki) nii totta kai oot sillee jooh ei tässä oo ku hetki menny sen kans pelleillessäääääää</p><p></p><p>Ja oikeestaa jo aikasemmin ku tammikuu 2020 kosk aina mietin sitä muistoo ehk kesä-heinä-elokuult 2019.</p><p></p><p>Ja aattelin sillon ehk jotain et "tuleekoha täst mitää isoo juttuu" ku kuiteski aattelin just silleen lievästi et hyvännäköne ja jtn et siin oli se aivan pieni ihastus ja sitte mä niinku olin siin googlessa ja mietin et niiku what is this ja tuleeks tästä joku ihan oikee juttukin.</p><p></p><p>Kaikki siin oli alusta lähtien niin paskaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>Ja meitsi viel yritti olla sillee älä ihastu siihen pliis</p><p></p><p>Se paniikin määrä ku sain tietää siit syöpäjutust</p><p></p><p>Siis siin 2019 nimenomaan. Koska pelkäsin ihastuvani siihen siinä kohtaa ja sitten olin sillee jaahas, EI ÄLÄ IHASTU SIIHE</p><p></p><p>Sitte luulin sen jäänee vaa semmoseks mut boy i was so wrong</p><p></p><p>I just-</p><p></p><p>Siitä tuli isompi keissi ku mitä osasin edes kuvitella sillon</p><p></p><p>Tai no periaatteessa kuvittelin sillon mitä kuvittelin ennen kun näin sen lärviä edes mut</p><p></p><p>Et kai sille tosiaan syynsäki oli miks se tuntu sellaselt</p><p></p><p></p><p>ÄLÄ JAKSA MÄ HEITÄN VITTU HANSKAT TISKIIN :DDDD ei saatana ja vittujen kevät</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 155670, member: 34"] Jos syyskuussa 2023 huomaa että jeps tää on edelleen näin muuten. Mä viel olin jotenki sillee "mä.... Muuten.... Edelleen..... Rakastan... Sitä...." Nii sillee eih????? Tammikuusta 2020 syyskuuhun 2023 (ja vielki) nii totta kai oot sillee jooh ei tässä oo ku hetki menny sen kans pelleillessäääääää Ja oikeestaa jo aikasemmin ku tammikuu 2020 kosk aina mietin sitä muistoo ehk kesä-heinä-elokuult 2019. Ja aattelin sillon ehk jotain et "tuleekoha täst mitää isoo juttuu" ku kuiteski aattelin just silleen lievästi et hyvännäköne ja jtn et siin oli se aivan pieni ihastus ja sitte mä niinku olin siin googlessa ja mietin et niiku what is this ja tuleeks tästä joku ihan oikee juttukin. Kaikki siin oli alusta lähtien niin paskaaaaaaaaaaaaa Ja meitsi viel yritti olla sillee älä ihastu siihen pliis Se paniikin määrä ku sain tietää siit syöpäjutust Siis siin 2019 nimenomaan. Koska pelkäsin ihastuvani siihen siinä kohtaa ja sitten olin sillee jaahas, EI ÄLÄ IHASTU SIIHE Sitte luulin sen jäänee vaa semmoseks mut boy i was so wrong I just- Siitä tuli isompi keissi ku mitä osasin edes kuvitella sillon Tai no periaatteessa kuvittelin sillon mitä kuvittelin ennen kun näin sen lärviä edes mut Et kai sille tosiaan syynsäki oli miks se tuntu sellaselt ÄLÄ JAKSA MÄ HEITÄN VITTU HANSKAT TISKIIN :DDDD ei saatana ja vittujen kevät [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja