Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 155681" data-attributes="member: 34"><p>Koska kirjaimellisesti vuonna 2014 näin jotenkin sieluni silmin et oon jonkun virolaise jätkän kaa ja en VAAN YMMÄRRÄ MITÄ VITTUA.</p><p></p><p>ehkä muistan väärin mutta en usko. </p><p></p><p>Siis vittu se tuntui silloin niin oudolt.</p><p></p><p>Olin vaa jotenki et tarkottaako tää sitä että mä tuun oleen jonkun virolaisen kaa vai mikä homma tää nyt on?</p><p></p><p>Tai olin et is that what it is? Et miks tää tuntuu tältä? Tai jtn.</p><p></p><p>Niinku nyt kun muistin ton asian niin ei vittu</p><p></p><p>TAI SITTEN muistan täysin väärin</p><p></p><p>Mut toi kuitenkin kiusaa mua nytte</p><p></p><p></p><p>No, ennustukset on mitä ne on eikä ne edes välttämättä tarkoita mitään.</p><p></p><p></p><p>Mut se on silti jotenkin niin ihana muisto.</p><p></p><p>On vaan aika creepyy nykyään tän kaiken valossa mitä sen jälkeen on tapahtunu.</p><p></p><p>Niinku voikse olla valemuisto mut se veden tuijottaminen siinä ja se kaikki omituisuus</p><p></p><p>Siis se oli kyllä niin mitä vittuu</p><p></p><p>Varsinkin kun ei kuitenkaan täysin kirkkaasti muista sitä nii pikkase se muisto vainoo mua 🙂🙂🙂🤌</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 155681, member: 34"] Koska kirjaimellisesti vuonna 2014 näin jotenkin sieluni silmin et oon jonkun virolaise jätkän kaa ja en VAAN YMMÄRRÄ MITÄ VITTUA. ehkä muistan väärin mutta en usko. Siis vittu se tuntui silloin niin oudolt. Olin vaa jotenki et tarkottaako tää sitä että mä tuun oleen jonkun virolaisen kaa vai mikä homma tää nyt on? Tai olin et is that what it is? Et miks tää tuntuu tältä? Tai jtn. Niinku nyt kun muistin ton asian niin ei vittu TAI SITTEN muistan täysin väärin Mut toi kuitenkin kiusaa mua nytte No, ennustukset on mitä ne on eikä ne edes välttämättä tarkoita mitään. Mut se on silti jotenkin niin ihana muisto. On vaan aika creepyy nykyään tän kaiken valossa mitä sen jälkeen on tapahtunu. Niinku voikse olla valemuisto mut se veden tuijottaminen siinä ja se kaikki omituisuus Siis se oli kyllä niin mitä vittuu Varsinkin kun ei kuitenkaan täysin kirkkaasti muista sitä nii pikkase se muisto vainoo mua 🙂🙂🙂🤌 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja