Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 155766" data-attributes="member: 34"><p>Ei varmaan tarkoittanut mutta on pikkasen liian häiritsevä muisto..</p><p></p><p>Nyt varmaan joudun jossain vaiheessa tästäkin mainitsemaan vanhemmille kun oon jo jauhanu tost eunkwang & btob paskasta (siis en kertonu tietenkää sitä vaa yleisesti vaa et sellane kävi mut en sitä et mistä) et se häiritsee mua niin helvetisti nii nyt sit voin iloisesti todeta että mulla on muistunut mieleen eräs toinenkin samanlainen vitun setti joka häiritsee mua nyt yhtä paljon kuin sekin 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 silleen ei helvetissä ja kaiken lisäks sen 2014 jutun olin unohtanut täysin ja pitkäksi aikaa. Toki muistelin sitä reissua ja mietin villuu ja kaikkee mutta en ikinä aiemmin sitä muistanut että siinä oli käynyt vielä tommonenkin. Sitten oon silleen kappas mulla oli kirjaimellisesti päässä ajatus musta ja jostai virolaisest jätkäst yhessä ja aattelin jotain tarkottaaks tää.. tunne??? Sitä et käy jotain tollasta joskus????? Niin oikeasti shut up ja muutenki vittu ja + miten en oo muistanu sitä koskaan.. sairasta.. ihan siis jostain muistin pimeältä alueelta kaivoin sen ja oon vaa et "???????????" Koska nyt se on niiku 99 prossan varmuudella aito muisto ja en kuollaksenikaan usko et se ois joku ns. valemuisto. Koska muistan ihan tismalleen silloin jo ajatelleeni sitä. MUTTA en jäänyt jälkeenpäin siihen sitten niin kiinni samalla tavalla kun siihen eunkwang juttuun ku jäin ajatteleen sitä kuitenkin aika paljon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 155766, member: 34"] Ei varmaan tarkoittanut mutta on pikkasen liian häiritsevä muisto.. Nyt varmaan joudun jossain vaiheessa tästäkin mainitsemaan vanhemmille kun oon jo jauhanu tost eunkwang & btob paskasta (siis en kertonu tietenkää sitä vaa yleisesti vaa et sellane kävi mut en sitä et mistä) et se häiritsee mua niin helvetisti nii nyt sit voin iloisesti todeta että mulla on muistunut mieleen eräs toinenkin samanlainen vitun setti joka häiritsee mua nyt yhtä paljon kuin sekin 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 silleen ei helvetissä ja kaiken lisäks sen 2014 jutun olin unohtanut täysin ja pitkäksi aikaa. Toki muistelin sitä reissua ja mietin villuu ja kaikkee mutta en ikinä aiemmin sitä muistanut että siinä oli käynyt vielä tommonenkin. Sitten oon silleen kappas mulla oli kirjaimellisesti päässä ajatus musta ja jostai virolaisest jätkäst yhessä ja aattelin jotain tarkottaaks tää.. tunne??? Sitä et käy jotain tollasta joskus????? Niin oikeasti shut up ja muutenki vittu ja + miten en oo muistanu sitä koskaan.. sairasta.. ihan siis jostain muistin pimeältä alueelta kaivoin sen ja oon vaa et "???????????" Koska nyt se on niiku 99 prossan varmuudella aito muisto ja en kuollaksenikaan usko et se ois joku ns. valemuisto. Koska muistan ihan tismalleen silloin jo ajatelleeni sitä. MUTTA en jäänyt jälkeenpäin siihen sitten niin kiinni samalla tavalla kun siihen eunkwang juttuun ku jäin ajatteleen sitä kuitenkin aika paljon. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja