Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156105" data-attributes="member: 34"><p>"– Erityisesti naisiin kohdistuu näitä paineita. Puhutaan, että äitiys on ”luonnollista” ja oletetaan automaattisesti, että toisella on lapsi, Malaty kuvailee"</p><p></p><p>Joo, siis joskus tuntuu ihan oikeesti siltä niin kuin ei olisi edes nainen kun ei aio ikinä äidiksi. Muutenkin kaikki raskaus ja synnytys ja kaikki siihen liittyvä on aina niin iso puheenaihe naisilla. Aina kropasta puhuttaessakin tulee puhe siitä että lapsien jälkeen sitä ja tätä tapahtu kropalle ja blaa blaa blaa. No saavat puhua mut onks sen pakko olla aina niin iso puheenaihe. Tai niinkun että kyllä lapsettomatkin naiset on naisia ja on meilläkin oikeus olla olemassa ja puhua omasta kropasta ja yms. Et on olemassa myös naisia joita esim synnytys ei kosketa mitenkään omakohtaisesti. Vaikka tietenkin on aina olemassa se mahdollisuus että kroppa kyllä pystyy lisääntymään eli voi olla sillee että kuitenkin stressaa raskauden mahdollisuudesta mut niinku et muuten se raskaus ja synnytys ja ne ei oo mitenkään itseä koskettavia aiheita, muuten kun vain sen mahdollisuuden kautta ja sitä kautta että täytyy huolehtia ettei niin pääse käymään. Minä ainakin jos (ei tapahdu kyllä) tulisin raskaaksi ikinä niin hankkisin heti abortin kun vaan voisin. Se on ihan selvä vaihtoehto mulle onneks, nykyään ainakin. Mut nii.</p><p></p><p>Mut joskus siihen oikee havahtuu kuinka tuntee itsensä vähän epänaiseksi vain sen takia ettei tule ikinä synnyttämään ja olemaan äiti etc etc. Jotenkin se on nii älyttömän iso juttu naisten elämässä. Ei miehillä ole sellasta että isyys on niin suuri asia että miehet ei tuntis itteään mieheks sen takia että niistä ei tuu isiä..</p><p></p><p>Jotenkin aika sairasta ja älytöntä toi.</p><p></p><p>En mä oo yhtään sen vähemmän nainen.. :DD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156105, member: 34"] "– Erityisesti naisiin kohdistuu näitä paineita. Puhutaan, että äitiys on ”luonnollista” ja oletetaan automaattisesti, että toisella on lapsi, Malaty kuvailee" Joo, siis joskus tuntuu ihan oikeesti siltä niin kuin ei olisi edes nainen kun ei aio ikinä äidiksi. Muutenkin kaikki raskaus ja synnytys ja kaikki siihen liittyvä on aina niin iso puheenaihe naisilla. Aina kropasta puhuttaessakin tulee puhe siitä että lapsien jälkeen sitä ja tätä tapahtu kropalle ja blaa blaa blaa. No saavat puhua mut onks sen pakko olla aina niin iso puheenaihe. Tai niinkun että kyllä lapsettomatkin naiset on naisia ja on meilläkin oikeus olla olemassa ja puhua omasta kropasta ja yms. Et on olemassa myös naisia joita esim synnytys ei kosketa mitenkään omakohtaisesti. Vaikka tietenkin on aina olemassa se mahdollisuus että kroppa kyllä pystyy lisääntymään eli voi olla sillee että kuitenkin stressaa raskauden mahdollisuudesta mut niinku et muuten se raskaus ja synnytys ja ne ei oo mitenkään itseä koskettavia aiheita, muuten kun vain sen mahdollisuuden kautta ja sitä kautta että täytyy huolehtia ettei niin pääse käymään. Minä ainakin jos (ei tapahdu kyllä) tulisin raskaaksi ikinä niin hankkisin heti abortin kun vaan voisin. Se on ihan selvä vaihtoehto mulle onneks, nykyään ainakin. Mut nii. Mut joskus siihen oikee havahtuu kuinka tuntee itsensä vähän epänaiseksi vain sen takia ettei tule ikinä synnyttämään ja olemaan äiti etc etc. Jotenkin se on nii älyttömän iso juttu naisten elämässä. Ei miehillä ole sellasta että isyys on niin suuri asia että miehet ei tuntis itteään mieheks sen takia että niistä ei tuu isiä.. Jotenkin aika sairasta ja älytöntä toi. En mä oo yhtään sen vähemmän nainen.. :DD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja