Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156279" data-attributes="member: 34"><p>- Herää unesta joka oli liian ihana koska villu</p><p>- ajattele että mitä vittua, miksi näen vanhasta miehestä noin romanttissävyistä unta ja oon niin ihastunut, mitäs paskaa tämä on, epänormaalia</p><p>- kiihotu yhtäkkiä taas koska villu ja kiimaile siinä hetken aikaa</p><p>- ahdistu helvetisti koska "miten voi olla normaalia kiihottua ja haaveilla 60v ukosta"</p><p>- nouse ylös ja ole confused edelleen</p><p>- lopulta lue jtn sexpon juttuja ja jonku objektiseksuaalin juttuja ja löydä jonkinlainen helpotus ahdistukseen</p><p>- mutta silti edelleen ahdistaa 😂</p><p></p><p></p><p>Kyllä on taas</p><p></p><p>Miksi minä......... Why does it happen to meeeeeeeeeee</p><p></p><p></p><p></p><p>Throwback sinne missä kävin silloin aikoinaan kun alunperin ihastuin villuun... Muistan kuinka siinä jossain aulassa ja istuskelin ja olin vaan silleen "en tod ole ihastunut siihen"</p><p></p><p>Tai kirjoitin näin:</p><p>"No but.... That's fucked up???? Being in love with this dude would be fucked up."</p><p></p><p></p><p></p><p>..... Ei halua myöntää............</p><p></p><p>"Oops i'm in love."</p><p></p><p>"WHAT. 😔😵🙅</p><p></p><p>I'M _NOT_ IN LOVE."</p><p></p><p></p><p>"I'm ded 💀 rääh en voi"</p><p></p><p></p><p>"Ok i gotta admit 😔 i'm in love 😔</p><p></p><p>Well i knew it all along."</p><p></p><p>........ 💀</p><p></p><p>Sisäinen kamppailu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156279, member: 34"] - Herää unesta joka oli liian ihana koska villu - ajattele että mitä vittua, miksi näen vanhasta miehestä noin romanttissävyistä unta ja oon niin ihastunut, mitäs paskaa tämä on, epänormaalia - kiihotu yhtäkkiä taas koska villu ja kiimaile siinä hetken aikaa - ahdistu helvetisti koska "miten voi olla normaalia kiihottua ja haaveilla 60v ukosta" - nouse ylös ja ole confused edelleen - lopulta lue jtn sexpon juttuja ja jonku objektiseksuaalin juttuja ja löydä jonkinlainen helpotus ahdistukseen - mutta silti edelleen ahdistaa 😂 Kyllä on taas Miksi minä......... Why does it happen to meeeeeeeeeee Throwback sinne missä kävin silloin aikoinaan kun alunperin ihastuin villuun... Muistan kuinka siinä jossain aulassa ja istuskelin ja olin vaan silleen "en tod ole ihastunut siihen" Tai kirjoitin näin: "No but.... That's fucked up???? Being in love with this dude would be fucked up." ..... Ei halua myöntää............ "Oops i'm in love." "WHAT. 😔😵🙅 I'M _NOT_ IN LOVE." "I'm ded 💀 rääh en voi" "Ok i gotta admit 😔 i'm in love 😔 Well i knew it all along." ........ 💀 Sisäinen kamppailu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja