Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156300" data-attributes="member: 34"><p>Jotenkin mun mielestä kaikenlainen tämmöinen poikkeavuus pitäisi luokitella sateenkaarilipun alle 🏳️🌈 en sitten tiedä kuuluuko objektiseksuaalit siihen, tuskin, mutta miksei voisi kuulua. Tai miksen minä voisi. Kaikenlainen seksuaalinen poikkeavuus voisi kuulua. Onhan siinä loppuviimein kyse vain juuri siitä, seksuaalisesta poikkeavuudesta. Ja ylpeydestä siitä että on kuka oikeesti on.</p><p></p><p>Vai 🤔</p><p></p><p>Mun mielestä sateenkaarilippu mielletään vain homojen etc lipuksi mutta mun mielestä se vois ihan yhtä hyvin edustaa myös vaikka objektiseksuaaleja tai mun kaltaisia. Kaikkia poikkeavia. Vahvistaa sitä ajatusta tavallaan että miten laaja seksuaalisuuden kirjo kokonaisuudessaan on, ja ettei mikään suuntautuminen jäisi piiloon vaikka ehkä hieman marginaalissa ovatkin.</p><p></p><p>Sitähän on hirveän vaikea tavallisen ihmisen ymmärtää. Edes vaikka sitäkin miten oudolta voi tuntua samaan aikaan tehdä tavallisia juttuja, käydä ulkona kavereiden kanssa, ja olla muutenkin tavallinen nuori siinä missä kuka tahansa muu, mut sit sisällä on se jäätävän iso erilaisuuden kokemus. Se on yksinäistäkin ja se on pelottavaa ja se on puhumattomuutta. Tai ainakin se voi olla. Lisäks voi olla ilkeitä kommentteja ja tällee. Voi jopa syntyy jonkinlainen kokemus siitä et sun sisintä vastaan hyökätään kuten esimerkiksi siinä väittelyssä missä oltiin kamujen kaa. Siinä voi alkaa itkettää just siks että se tuntuu hyökkäykseltä nimenomaan sua kohtaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156300, member: 34"] Jotenkin mun mielestä kaikenlainen tämmöinen poikkeavuus pitäisi luokitella sateenkaarilipun alle 🏳️🌈 en sitten tiedä kuuluuko objektiseksuaalit siihen, tuskin, mutta miksei voisi kuulua. Tai miksen minä voisi. Kaikenlainen seksuaalinen poikkeavuus voisi kuulua. Onhan siinä loppuviimein kyse vain juuri siitä, seksuaalisesta poikkeavuudesta. Ja ylpeydestä siitä että on kuka oikeesti on. Vai 🤔 Mun mielestä sateenkaarilippu mielletään vain homojen etc lipuksi mutta mun mielestä se vois ihan yhtä hyvin edustaa myös vaikka objektiseksuaaleja tai mun kaltaisia. Kaikkia poikkeavia. Vahvistaa sitä ajatusta tavallaan että miten laaja seksuaalisuuden kirjo kokonaisuudessaan on, ja ettei mikään suuntautuminen jäisi piiloon vaikka ehkä hieman marginaalissa ovatkin. Sitähän on hirveän vaikea tavallisen ihmisen ymmärtää. Edes vaikka sitäkin miten oudolta voi tuntua samaan aikaan tehdä tavallisia juttuja, käydä ulkona kavereiden kanssa, ja olla muutenkin tavallinen nuori siinä missä kuka tahansa muu, mut sit sisällä on se jäätävän iso erilaisuuden kokemus. Se on yksinäistäkin ja se on pelottavaa ja se on puhumattomuutta. Tai ainakin se voi olla. Lisäks voi olla ilkeitä kommentteja ja tällee. Voi jopa syntyy jonkinlainen kokemus siitä et sun sisintä vastaan hyökätään kuten esimerkiksi siinä väittelyssä missä oltiin kamujen kaa. Siinä voi alkaa itkettää just siks että se tuntuu hyökkäykseltä nimenomaan sua kohtaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja