Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156313" data-attributes="member: 34"><p>arvaa mitä muuta huomasin</p><p></p><p>häpeä hälvenee tässä kun tajuu mistä kaikki johtuu</p><p></p><p>se on SISÄISTETTYÄ häpeää</p><p></p><p>Se asian kieltäminen on sisäistettyä häpeää</p><p></p><p>Se mitä tunsin alussa (ja vieläkin kai) villusta et älä ny saatana tommosest tykkää ja kuinka yrittää kieltää sitä ja vituttaa ja ei pysty myöntää ja hävettää ja kaikki se </p><p></p><p>Nii ei se oo mitää muuta</p><p></p><p>Sillee joskus jos kattoo sen kuvaa</p><p></p><p>On sillee "eww how can i like him"</p><p></p><p>Sit oot vaa sillee hetkine toi on sisäistettyä häpeää</p><p></p><p>Et mä en ite varmaan ajattele siit mitään et eww mut se on vaan sitä, niin. </p><p></p><p>Koska tavallaan saatat olla sit siin sillee "no ei se ny mikää vitu komee ole"</p><p></p><p>Mut uskon et ilmeisesti se mun mielestä oikeesti on ja toi on vaa suojamekanismi mitä yritän heitellä siihen</p><p></p><p></p><p>Koska on itse ihan selvästi ihastunut+ jopa seksuaalisestikin tuntee asioita sitä kohtaan</p><p></p><p>Niin ei ei, eihän se toki komee oo eikä kiinnosta. En toki oo ihastunut.</p><p></p><p>Niin hirvee kamppailu sitä vastaan ja kuitenkin ikuinen totuus on aina se et oon ihastunu ja ihastunu ja niin saatanan ihastunu..... 😂</p><p></p><p>Et totaaaaa........</p><p>.......</p><p></p><p>Se on niiku se totuus</p><p></p><p>Ja sit ne muut on sitä suojamekanismii ja niit valheit mitä yrittää heitellä siihen</p><p></p><p></p><p>Sama oli juhanki kaa o vaa sillee "mitä vittua senhän pitäs olla mun silmis ruma??"</p><p></p><p>"Tollanen harmaatukka" XD </p><p></p><p>silleen "ei helvetti" </p><p></p><p>Tai niiku silleen epäviehättävä mun silmis</p><p></p><p>Mut arvaas vaa, totuus siinäkin oli ihan selkeänä se että olin ihastunu siihen. Ei sitä voi feikkaa. Nii en kai mä sitä sit rumana pitäny kerta olin niiiiiiiiiiiiiiiiin rakastunu siihe.</p><p></p><p></p><p></p><p>Totuus on totuus ja voihan niitä valheita aina heitellä siihen että ei muuten kiinnosta, sehä on ruma vanha ukko</p><p></p><p>(Ilkeästi kyllä sanottu, mut niihä mun kuuluis aatella kuulemma?)</p><p></p><p>Mutta totuus on totuus kun koittaa prelii tehä ja koko sen päivän mietit juhaa ja oot niiku järkyttävimmässä rakastumisen huipussa siinä kohtaa nii ei siinä vissii paljoo jää arvailujen varaan??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156313, member: 34"] arvaa mitä muuta huomasin häpeä hälvenee tässä kun tajuu mistä kaikki johtuu se on SISÄISTETTYÄ häpeää Se asian kieltäminen on sisäistettyä häpeää Se mitä tunsin alussa (ja vieläkin kai) villusta et älä ny saatana tommosest tykkää ja kuinka yrittää kieltää sitä ja vituttaa ja ei pysty myöntää ja hävettää ja kaikki se Nii ei se oo mitää muuta Sillee joskus jos kattoo sen kuvaa On sillee "eww how can i like him" Sit oot vaa sillee hetkine toi on sisäistettyä häpeää Et mä en ite varmaan ajattele siit mitään et eww mut se on vaan sitä, niin. Koska tavallaan saatat olla sit siin sillee "no ei se ny mikää vitu komee ole" Mut uskon et ilmeisesti se mun mielestä oikeesti on ja toi on vaa suojamekanismi mitä yritän heitellä siihen Koska on itse ihan selvästi ihastunut+ jopa seksuaalisestikin tuntee asioita sitä kohtaan Niin ei ei, eihän se toki komee oo eikä kiinnosta. En toki oo ihastunut. Niin hirvee kamppailu sitä vastaan ja kuitenkin ikuinen totuus on aina se et oon ihastunu ja ihastunu ja niin saatanan ihastunu..... 😂 Et totaaaaa........ ....... Se on niiku se totuus Ja sit ne muut on sitä suojamekanismii ja niit valheit mitä yrittää heitellä siihen Sama oli juhanki kaa o vaa sillee "mitä vittua senhän pitäs olla mun silmis ruma??" "Tollanen harmaatukka" XD silleen "ei helvetti" Tai niiku silleen epäviehättävä mun silmis Mut arvaas vaa, totuus siinäkin oli ihan selkeänä se että olin ihastunu siihen. Ei sitä voi feikkaa. Nii en kai mä sitä sit rumana pitäny kerta olin niiiiiiiiiiiiiiiiin rakastunu siihe. Totuus on totuus ja voihan niitä valheita aina heitellä siihen että ei muuten kiinnosta, sehä on ruma vanha ukko (Ilkeästi kyllä sanottu, mut niihä mun kuuluis aatella kuulemma?) Mutta totuus on totuus kun koittaa prelii tehä ja koko sen päivän mietit juhaa ja oot niiku järkyttävimmässä rakastumisen huipussa siinä kohtaa nii ei siinä vissii paljoo jää arvailujen varaan?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja