Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156418" data-attributes="member: 34"><p>Siis en mä tiedä, kyllä minä toisaalta aivan varmana mieltäisin itseni pedofiiliksi jos tykkäisin sen ikäisistä, ihan siltikin vaikka tykkäisin muistakin. Ei se mun mielestä tarvitse olla exclusive tai edes primary preference. Mun mielestä se pitäs riittää jos yleensäkin tykkää. Niinkun että jos tykkää sen ikäsist ni on pedofiili, koska minä ainakin en tykkää ollenkaan sen ikäisistä, mutta jos sattuisin tykkäämään, niin mieltäisin itseni varmana pedofiiliksi. Nii eikö samalla logiikalla vois mieltää itseni gerontofiiliks kun 60+ ihmisiin myös kohdistuu tunteet ja mitä kaikkia muita siihe meitsin ikähaarukkaa nyt sit osuukaa. Mesofiili ainaki.</p><p></p><p>Tässä ne o:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/acayzvecQvbgp7288[/URL]</p><p></p><p></p><p>Nii eiks mun tapauksessa ois teleiophilia, mesophilia, gerontophilia? Tai että siinä on se aika lailla se mun age of attraction mitä ne ihastukset sattuu olemaan. Aika laaja silleen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156418, member: 34"] Siis en mä tiedä, kyllä minä toisaalta aivan varmana mieltäisin itseni pedofiiliksi jos tykkäisin sen ikäisistä, ihan siltikin vaikka tykkäisin muistakin. Ei se mun mielestä tarvitse olla exclusive tai edes primary preference. Mun mielestä se pitäs riittää jos yleensäkin tykkää. Niinkun että jos tykkää sen ikäsist ni on pedofiili, koska minä ainakin en tykkää ollenkaan sen ikäisistä, mutta jos sattuisin tykkäämään, niin mieltäisin itseni varmana pedofiiliksi. Nii eikö samalla logiikalla vois mieltää itseni gerontofiiliks kun 60+ ihmisiin myös kohdistuu tunteet ja mitä kaikkia muita siihe meitsin ikähaarukkaa nyt sit osuukaa. Mesofiili ainaki. Tässä ne o: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/acayzvecQvbgp7288[/URL] Nii eiks mun tapauksessa ois teleiophilia, mesophilia, gerontophilia? Tai että siinä on se aika lailla se mun age of attraction mitä ne ihastukset sattuu olemaan. Aika laaja silleen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja