Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156672" data-attributes="member: 34"><p>No siis, niin, kyllähän sitä silloin ajattelee siinä iässä kaikkea pervoa, meitsilläkin tuota tapausta aiemmin oli se toinen opettaja kun olin ehkä 13v ja siitä eteenpäin (kesti aika kauan), ja siitäkin kyllä kuvittelin kaikenlaisia pervouksia, mutta oikeasti se on kyllä väärin ja luulen että siitä olisi traumat tullut jos jotain olisi tapahtunut, vaikka siitä haaveilikin ihan oikeasti. Mutta kuitenkin kyse on hieman mutkikkaammasta asiasta. Nämä pojatkin ovat saattaneet tuossa keississä ihan haaveilla asiasta ja haluta sitä, mutta toteutuessaan voi silti hyvin olla mahdollista että jää paha olo, eikä ole pystynyt sitä etukäteen kunnolla tajuamaan että tän toteutus ei tunnukaan hyvältä. Siksi se kai on laitonta. Itsellä on just tuo tänä päivänäkin että fantasioin välillä helvetisti, mutta pelkään AINA että toteutuessaan mulle tulisi jälkeenpäin ihan helvetin ahdistunut olo. Nää on aika mutkikkaita asioita lopulta..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156672, member: 34"] No siis, niin, kyllähän sitä silloin ajattelee siinä iässä kaikkea pervoa, meitsilläkin tuota tapausta aiemmin oli se toinen opettaja kun olin ehkä 13v ja siitä eteenpäin (kesti aika kauan), ja siitäkin kyllä kuvittelin kaikenlaisia pervouksia, mutta oikeasti se on kyllä väärin ja luulen että siitä olisi traumat tullut jos jotain olisi tapahtunut, vaikka siitä haaveilikin ihan oikeasti. Mutta kuitenkin kyse on hieman mutkikkaammasta asiasta. Nämä pojatkin ovat saattaneet tuossa keississä ihan haaveilla asiasta ja haluta sitä, mutta toteutuessaan voi silti hyvin olla mahdollista että jää paha olo, eikä ole pystynyt sitä etukäteen kunnolla tajuamaan että tän toteutus ei tunnukaan hyvältä. Siksi se kai on laitonta. Itsellä on just tuo tänä päivänäkin että fantasioin välillä helvetisti, mutta pelkään AINA että toteutuessaan mulle tulisi jälkeenpäin ihan helvetin ahdistunut olo. Nää on aika mutkikkaita asioita lopulta.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja