Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156708" data-attributes="member: 34"><p>oikeastaan kun oikein ajattelee, se on aivan kristallinkirkasta ja päivänselvää, että tietenkään sä et halua todellista seksiä etkä todellista romanttista rakkautta. Sen näkee koko mun elämästä, vuodesta toiseen. Kyllä mä haluisin. Mut näköjään et halua. Kyllä sille kuule syy on miks tää on näin. Ja se syy on näköjään joku aromanttisuus ja aseksuaalisuus.</p><p></p><p>Ei ihmiset normaalisti tällästä tee. Ne päätyy kuule ennemmin tai myöhemmin jonkun kanssa yhteen, eikä torju KAIKKIA jotka yrittää jotain. Eikä ne oo vittu myöskään tällä tavalla neitsyitä 25-vuotiaana, eri asia jos kukaan ei oo halunnu mut mul on kuule ollu tilaisuuksia ihan tarpeeks silti.</p><p></p><p>jos oot 25-vuotiaana edelleen koskaan seurustelematon ja neitsyt (tosiaan jos ei niitä lievempiä juttuja laske kun en kuitenkaan silti sanois mitään niistä seksiks), niin pitää oikeasti pysähtyä ja tajuta että ehkä sä sitten vaan olet joku aroace oikeasti. Ehkäpä. Mate. Ei toki välttämättä, jos tilaisuuksia ei oo ollu paljoo, et kukaa ei kiinnostu susta, mut on mulla ny sen verran ollu tilaisuuksia et kyl mun ois jotenki luullu tarttuvan ees YHDEN KERRAN tilaisuuteen jos olisin niin sanotusti normaali. Mut kun ei ei. "Ääh emmä, emmä, emmä, mä haluun ton julkkiksen DUH"</p><p></p><p>Herää.</p><p></p><p>aroace sä oot saatana kuitenkin. Mikä muu tollasen absolute idiotismin muka selittää? Ei taida vissiin vittu kiinnostaa muuta kun haaveilla omista saavuttamattomista ihastuksista, mikään oikea ja normaali ei tietenkään kiinnosta. Kyllä pään sisällä halutaan niin maan perkeleesti kaikkea, mutta ootas kun tulee todellinen tilanne eteen että seksiä/parisuhdetta olis tarjolla niin minähän liukenen siitä hyvin äkkiä paikalta miettimään omia julkkisihastuksiani. Voi morjens.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156708, member: 34"] oikeastaan kun oikein ajattelee, se on aivan kristallinkirkasta ja päivänselvää, että tietenkään sä et halua todellista seksiä etkä todellista romanttista rakkautta. Sen näkee koko mun elämästä, vuodesta toiseen. Kyllä mä haluisin. Mut näköjään et halua. Kyllä sille kuule syy on miks tää on näin. Ja se syy on näköjään joku aromanttisuus ja aseksuaalisuus. Ei ihmiset normaalisti tällästä tee. Ne päätyy kuule ennemmin tai myöhemmin jonkun kanssa yhteen, eikä torju KAIKKIA jotka yrittää jotain. Eikä ne oo vittu myöskään tällä tavalla neitsyitä 25-vuotiaana, eri asia jos kukaan ei oo halunnu mut mul on kuule ollu tilaisuuksia ihan tarpeeks silti. jos oot 25-vuotiaana edelleen koskaan seurustelematon ja neitsyt (tosiaan jos ei niitä lievempiä juttuja laske kun en kuitenkaan silti sanois mitään niistä seksiks), niin pitää oikeasti pysähtyä ja tajuta että ehkä sä sitten vaan olet joku aroace oikeasti. Ehkäpä. Mate. Ei toki välttämättä, jos tilaisuuksia ei oo ollu paljoo, et kukaa ei kiinnostu susta, mut on mulla ny sen verran ollu tilaisuuksia et kyl mun ois jotenki luullu tarttuvan ees YHDEN KERRAN tilaisuuteen jos olisin niin sanotusti normaali. Mut kun ei ei. "Ääh emmä, emmä, emmä, mä haluun ton julkkiksen DUH" Herää. aroace sä oot saatana kuitenkin. Mikä muu tollasen absolute idiotismin muka selittää? Ei taida vissiin vittu kiinnostaa muuta kun haaveilla omista saavuttamattomista ihastuksista, mikään oikea ja normaali ei tietenkään kiinnosta. Kyllä pään sisällä halutaan niin maan perkeleesti kaikkea, mutta ootas kun tulee todellinen tilanne eteen että seksiä/parisuhdetta olis tarjolla niin minähän liukenen siitä hyvin äkkiä paikalta miettimään omia julkkisihastuksiani. Voi morjens. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja