Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 156875" data-attributes="member: 34"><p>Mut mun aivot todella toimii näin. Ei oo mitään mitä voisin asialle tehdä. Kuuntelin vaa exid ja spottasin junghwan ja olin sillee "attractive"</p><p></p><p>Mut ehkä kaikki muutkin on yhtä useasta henkilöstä silleen "attractive"</p><p></p><p>Tai ei kaikki, mutta monet.</p><p></p><p>Ja huom jos sanon "attractive" ei tarkoita sitä että oisin jotenki heti märkänä jokasen takii jota sanon viehättäväks. En todellakaan ole :D mietin vaan kun joskus tuntuu siltä että muilla se on niin että heti jos ne sanoo jotain komeeks esim ni se tarkottaa sitä että ollaan jotenki kiimasena, siis tarkoitan samantien.</p><p></p><p>Mä en muista kertaakaan että olisin ensisilmäyksellä kiimannu jotain henkilöä. Mut oon kyl ns. rakastunu melko lailla ensisilmäyksellä. Kyllä eunkwangkin, mä muistelisin että se saatto jopa olla vasta 12.7.2022 kun ekan kerran tuli mitään sen tyyppisiä ajatuksia siitä et en kyl MUN MIELESTÄ kai ihan heti oo silleen. Vertaan siihen kun jotkut näkee baarissa jonkun ventovieraam jota ne heti haluu päästä panemaan niin en itse muista mitään tällaista. Ei mulla tuu sitä seksuaalista tunnetta heti. MUISTAAKSENI. ehkä oon unohtanut jos joskus on ollu niin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 156875, member: 34"] Mut mun aivot todella toimii näin. Ei oo mitään mitä voisin asialle tehdä. Kuuntelin vaa exid ja spottasin junghwan ja olin sillee "attractive" Mut ehkä kaikki muutkin on yhtä useasta henkilöstä silleen "attractive" Tai ei kaikki, mutta monet. Ja huom jos sanon "attractive" ei tarkoita sitä että oisin jotenki heti märkänä jokasen takii jota sanon viehättäväks. En todellakaan ole :D mietin vaan kun joskus tuntuu siltä että muilla se on niin että heti jos ne sanoo jotain komeeks esim ni se tarkottaa sitä että ollaan jotenki kiimasena, siis tarkoitan samantien. Mä en muista kertaakaan että olisin ensisilmäyksellä kiimannu jotain henkilöä. Mut oon kyl ns. rakastunu melko lailla ensisilmäyksellä. Kyllä eunkwangkin, mä muistelisin että se saatto jopa olla vasta 12.7.2022 kun ekan kerran tuli mitään sen tyyppisiä ajatuksia siitä et en kyl MUN MIELESTÄ kai ihan heti oo silleen. Vertaan siihen kun jotkut näkee baarissa jonkun ventovieraam jota ne heti haluu päästä panemaan niin en itse muista mitään tällaista. Ei mulla tuu sitä seksuaalista tunnetta heti. MUISTAAKSENI. ehkä oon unohtanut jos joskus on ollu niin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja