Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 159096" data-attributes="member: 34"><p>Tiedän tän olevan sulaa hulluutta. Tiedän etten oo sen kaa ikinä.</p><p></p><p>Siks kai itkenkin.</p><p></p><p>En ymmärrä mistä tää johtuu.</p><p></p><p>Katon jotain asian beat ja katon sitä vaan silleen et en oo koskaan nähnyt ketään ihanampaa miestä. Vittu sillä on mun sydän kokonaan mut miten se voi olla niin. Jumalauta se omistaa mun sydämen mut miten helvetis.</p><p></p><p>Joo tiesin sillon kinopalatsin salissa et vittu tää merkitsee. Juuri tän kohtauksen aikana varsinkin:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/WDQ3bWoPd7ab8WC76[/URL]</p><p></p><p></p><p>Siis vittu se tuntui NIIN vakavalta. Samantien. Ei 😭 muistan sen alun jotenki. Oliks siin se joku kohtaus mis se poltti röökii. Nii olin sillee mitä oonks ihastunu siihen vai mitä tää niiku on. Ei luoja. Sit mun mielestä vielä pohdin sitä et mitä ihmettä tää niiku on, et oonks niiku ihastunut tohon hahmoon pelkästään, vai oonks niiku vaa sillee et se on niiko hyvännäköne vai mitä ihmettä tää nyt niiku on. Vai oonko ees ollenkaa ihastunu et tää on jotain muuta. Kaikkee tollasta mietin siinä hetken. Joo muistan sen röökikohtauksen. Olin vaan silleen tyylil "sentaro pelkästään.... Vai toi näyttelijä.... Vaiiiiii.. jotain muuta...... Vai vaikuttaako tää leffa vaa muhun niin vahvasti itessää... Vai onko se vaa komee eikä sen kummempaa... Mut miks tää tuntuu tosi tärkeeltä....." Kaikkee ton tyyppist. No en mä tiedä, mun mielestä näyttelijää ja hahmoo on vähän vaikeaa erottaa toisistaan, its kinda the same i mean sen komeus varmaan mun huomion siin kiinnitti niin jos se ois ollu jonkun toisen näyttelijän esittämä hahmo tuskin näin olis käynyt. So it was more like masatoshi than sentaro. Mutta en tiedä, ensiksihän en tiennyt sen nimeä kun ilmeisesti... Ehkä vasta siellä bussissa.. niin sitten sentaro oli ainut asia mitä siitä tiesin. Mutta tietenkin it was about masatoshi and not just his character.</p><p></p><p>Se tuntui vaan niin ihmeellisen syvältä jo tuossa, tuon kohtauksen aikana ainakin. Tuntui että jotain todella perustavanlaatusta oli tapahtunut.. muistan sen edelleen..</p><p></p><p></p><p>Ja ei ihme, että tuntui, ottaen huomioon että se on näin suuri rakkaus, että yhä tässä itken. Et voi olla tosissasi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 159096, member: 34"] Tiedän tän olevan sulaa hulluutta. Tiedän etten oo sen kaa ikinä. Siks kai itkenkin. En ymmärrä mistä tää johtuu. Katon jotain asian beat ja katon sitä vaan silleen et en oo koskaan nähnyt ketään ihanampaa miestä. Vittu sillä on mun sydän kokonaan mut miten se voi olla niin. Jumalauta se omistaa mun sydämen mut miten helvetis. Joo tiesin sillon kinopalatsin salissa et vittu tää merkitsee. Juuri tän kohtauksen aikana varsinkin: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/WDQ3bWoPd7ab8WC76[/URL] Siis vittu se tuntui NIIN vakavalta. Samantien. Ei 😭 muistan sen alun jotenki. Oliks siin se joku kohtaus mis se poltti röökii. Nii olin sillee mitä oonks ihastunu siihen vai mitä tää niiku on. Ei luoja. Sit mun mielestä vielä pohdin sitä et mitä ihmettä tää niiku on, et oonks niiku ihastunut tohon hahmoon pelkästään, vai oonks niiku vaa sillee et se on niiko hyvännäköne vai mitä ihmettä tää nyt niiku on. Vai oonko ees ollenkaa ihastunu et tää on jotain muuta. Kaikkee tollasta mietin siinä hetken. Joo muistan sen röökikohtauksen. Olin vaan silleen tyylil "sentaro pelkästään.... Vai toi näyttelijä.... Vaiiiiii.. jotain muuta...... Vai vaikuttaako tää leffa vaa muhun niin vahvasti itessää... Vai onko se vaa komee eikä sen kummempaa... Mut miks tää tuntuu tosi tärkeeltä....." Kaikkee ton tyyppist. No en mä tiedä, mun mielestä näyttelijää ja hahmoo on vähän vaikeaa erottaa toisistaan, its kinda the same i mean sen komeus varmaan mun huomion siin kiinnitti niin jos se ois ollu jonkun toisen näyttelijän esittämä hahmo tuskin näin olis käynyt. So it was more like masatoshi than sentaro. Mutta en tiedä, ensiksihän en tiennyt sen nimeä kun ilmeisesti... Ehkä vasta siellä bussissa.. niin sitten sentaro oli ainut asia mitä siitä tiesin. Mutta tietenkin it was about masatoshi and not just his character. Se tuntui vaan niin ihmeellisen syvältä jo tuossa, tuon kohtauksen aikana ainakin. Tuntui että jotain todella perustavanlaatusta oli tapahtunut.. muistan sen edelleen.. Ja ei ihme, että tuntui, ottaen huomioon että se on näin suuri rakkaus, että yhä tässä itken. Et voi olla tosissasi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja