Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 160658" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä en voi tajuta.</p><p></p><p>Mul ei ollu tietookaan tosta miehestä. Ei mitään tietoa. Kunnes yks kaunis päivä ope sanoo et hei meiän pitäs mennä kattoo tämmönen leffa. Ja mähän sit menin.</p><p></p><p>.... Ja mä menin...........</p><p></p><p>Ja kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut...... On pelkästään siitä johtuvaa..</p><p></p><p>Siis itkin vessan lattialla vain siksi että mä menin.</p><p>Katoin mama wa idolii vain siksi että mä menin.</p><p>Oon kirjottanu jotkut tekstit vain siksi että mä menin.</p><p>Ajattelin sitä kun olin saunassa vain siksi että mä menin.</p><p>Itkin sen takii kävelyllä vain siksi että mä menin.</p><p>Kuuntelin phoebe cates ja siit tuli masatoshista muistuttava biisi vain siks että mä menin.</p><p>Oon nähny nää jotkut unet vain siks että mä menin.</p><p>Oon tässä nyt vain siksi että mä menin.</p><p></p><p>Oon itkeny monet itkut vain siksi että mä menin.</p><p></p><p>Oon tuntenu niin paljon vain siksi että mä menin.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ajattele. Ajattele.. jos siit tulis mun mies, mentäis naimisiin ja tollain noin</p><p></p><p>Oisin sillee... Oon sen kaa nyt vain siksi että mä menin sinne leffaan. Oon sen kaa naimisissa, mentiin NAIMISIIN, vain siksi että mä menin silloin kun mun opettaja pyysi että hei, tämmöinen leffa pitäs mennä kattoo, mut jos ei onnistu niin kato joku muu.</p><p></p><p>Jos menisin sen kaa naimisiin oisin sillee vittu oon naimisissa just sen kaa VAIN SIKSI että mun opettaja ehdotti tätä elokuvaa. MIETI SITÄ. :DDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>Mut se ei edes vaadi tollasia "isompia asioita" vaan ihan vaan mun elämä mitä tähän asti on tapahtunut.. on ihan SAIRASTA.</p><p></p><p></p><p>en voi käsittää sitä. Se tuntuu ihan hullulta. En voi uskoa että näin voi käydä. Vain se opettaja on syy siihen miks mun elämä on sitä mitä se on. Mitää näitä asioita ei ois tapahtunut ilman sitä opettajaa. Ja jos oisin menny eri kouluun. Mun elämä EI OIS sitä mitä se on.</p><p></p><p>Tää on ihan... Mun mieli on ihan.... Niiku ei vittu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 160658, member: 34"] Siis mä en voi tajuta. Mul ei ollu tietookaan tosta miehestä. Ei mitään tietoa. Kunnes yks kaunis päivä ope sanoo et hei meiän pitäs mennä kattoo tämmönen leffa. Ja mähän sit menin. .... Ja mä menin........... Ja kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut...... On pelkästään siitä johtuvaa.. Siis itkin vessan lattialla vain siksi että mä menin. Katoin mama wa idolii vain siksi että mä menin. Oon kirjottanu jotkut tekstit vain siksi että mä menin. Ajattelin sitä kun olin saunassa vain siksi että mä menin. Itkin sen takii kävelyllä vain siksi että mä menin. Kuuntelin phoebe cates ja siit tuli masatoshista muistuttava biisi vain siks että mä menin. Oon nähny nää jotkut unet vain siks että mä menin. Oon tässä nyt vain siksi että mä menin. Oon itkeny monet itkut vain siksi että mä menin. Oon tuntenu niin paljon vain siksi että mä menin. Ajattele. Ajattele.. jos siit tulis mun mies, mentäis naimisiin ja tollain noin Oisin sillee... Oon sen kaa nyt vain siksi että mä menin sinne leffaan. Oon sen kaa naimisissa, mentiin NAIMISIIN, vain siksi että mä menin silloin kun mun opettaja pyysi että hei, tämmöinen leffa pitäs mennä kattoo, mut jos ei onnistu niin kato joku muu. Jos menisin sen kaa naimisiin oisin sillee vittu oon naimisissa just sen kaa VAIN SIKSI että mun opettaja ehdotti tätä elokuvaa. MIETI SITÄ. :DDDDDDDDD Mut se ei edes vaadi tollasia "isompia asioita" vaan ihan vaan mun elämä mitä tähän asti on tapahtunut.. on ihan SAIRASTA. en voi käsittää sitä. Se tuntuu ihan hullulta. En voi uskoa että näin voi käydä. Vain se opettaja on syy siihen miks mun elämä on sitä mitä se on. Mitää näitä asioita ei ois tapahtunut ilman sitä opettajaa. Ja jos oisin menny eri kouluun. Mun elämä EI OIS sitä mitä se on. Tää on ihan... Mun mieli on ihan.... Niiku ei vittu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja