Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 160801" data-attributes="member: 34"><p>Mut</p><p></p><p>Vaik se tuntuu silt mun mielessä et niin unreal, mul tulee välil sellanen yhteyden katkeaminen mun mielessä. Joskus myös en muista (tai tajua) sen ikää edes ja oon silleen mitä ihmeellistä tässä muka on. No niinpä, mutta. Sit kun muistan niin kun nyt kun katoin ton videon olin silleen what the hell tää tuntuu niiiin oudolta. Sillee yhtäkkiä se alkaakin tuntua jotenkin hirvittävän omituiselta jopa mulle itelleni :D silleen you actually like someone whos completely the opposite of your own self?? Like hes miles away from you, and you are a child xD lol.</p><p></p><p>Like hello?</p><p></p><p>Someone that old lives rent free in your mind, all the time..</p><p></p><p>The fuck? 😅</p><p></p><p>Mul ei henkilökohtaisesti oo aavistustakaan miltä elämä tuntuu tossa iässä so hes miles away from me.</p><p></p><p>The fuck mate? What are you doing lol why are you thinking about him?????</p><p></p><p></p><p><em>Silti.</em></p><p></p><p></p><p>Kaiken sen jälkeen, silti, kaikki päättyy aina samaan lopputulokseen. Oon ihan tolkuttoman rakastunut siihen ja se saa aikaan mus perhosia.</p><p></p><p>Ihan sama kuinka kääntelen asiaa tai yritän ymmärtää että MIKS, mitä vittua sinä teet????? Niin silti totuus on se et oon edelleen niin hulluna siihen. Sehän on fakta.</p><p></p><p>MY GOD its so weird</p><p></p><p>Ööh</p><p></p><p>Disconnection</p><p></p><p>Lol voiksä oikeasti olla ihastunut siihen</p><p></p><p>Näköjään oot</p><p></p><p>Niin</p><p></p><p>Siis oikeesti?</p><p></p><p>No näköjään olen joo</p><p></p><p>Mut... Miten?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Niinku näkyy oon confused 😂</p><p></p><p>Okei toi vidi pisti mut liian sekasin kiitti vaa XD sain eksistentiaalisen kriisin</p><p></p><p></p><p></p><p>MITÄ 😰😰😰😂😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 160801, member: 34"] Mut Vaik se tuntuu silt mun mielessä et niin unreal, mul tulee välil sellanen yhteyden katkeaminen mun mielessä. Joskus myös en muista (tai tajua) sen ikää edes ja oon silleen mitä ihmeellistä tässä muka on. No niinpä, mutta. Sit kun muistan niin kun nyt kun katoin ton videon olin silleen what the hell tää tuntuu niiiin oudolta. Sillee yhtäkkiä se alkaakin tuntua jotenkin hirvittävän omituiselta jopa mulle itelleni :D silleen you actually like someone whos completely the opposite of your own self?? Like hes miles away from you, and you are a child xD lol. Like hello? Someone that old lives rent free in your mind, all the time.. The fuck? 😅 Mul ei henkilökohtaisesti oo aavistustakaan miltä elämä tuntuu tossa iässä so hes miles away from me. The fuck mate? What are you doing lol why are you thinking about him????? [I]Silti.[/I] Kaiken sen jälkeen, silti, kaikki päättyy aina samaan lopputulokseen. Oon ihan tolkuttoman rakastunut siihen ja se saa aikaan mus perhosia. Ihan sama kuinka kääntelen asiaa tai yritän ymmärtää että MIKS, mitä vittua sinä teet????? Niin silti totuus on se et oon edelleen niin hulluna siihen. Sehän on fakta. MY GOD its so weird Ööh Disconnection Lol voiksä oikeasti olla ihastunut siihen Näköjään oot Niin Siis oikeesti? No näköjään olen joo Mut... Miten? Niinku näkyy oon confused 😂 Okei toi vidi pisti mut liian sekasin kiitti vaa XD sain eksistentiaalisen kriisin MITÄ 😰😰😰😂😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja