Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 161415" data-attributes="member: 34"><p>Ja se unien määrä mitä nään siitä</p><p></p><p>Viime yönä se oli mun unessa ainakin kolmessa eri kohtauksessa</p><p></p><p>1) i was seeing his pics everywhere and i was like NOOOOOOO</p><p></p><p>2) he loved another woman ja olin niin mustasukkanen sit vaa olin siin ja kävelin pois koska en kestänyt lmao. Siis se oli siin, se naine oli siin, minä olin siin, ja jotain muit kai. Nii sit vaa aloin kävelee pois sillee aight imma head out.</p><p></p><p>3) mikä oli kolmas? D: oh right, sitä on vaikee selittää mut i was thinking about him ja olin tulla hulluksi sen kaa ja sattui ja en nähny sitä i guess mut joku mua sattui kuitenkin. Sit puhuin joidenkin tyyppien kaa jtn mut en tiiä mainitsinko asiaa ees.</p><p></p><p>Ja mitä muuta en tiiä</p><p></p><p>Mut kuitenkin koko ajan siin oli sellane "oon niin ihastunut siihen oon niin ihastunut siihen" tunnelma 😫</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 161415, member: 34"] Ja se unien määrä mitä nään siitä Viime yönä se oli mun unessa ainakin kolmessa eri kohtauksessa 1) i was seeing his pics everywhere and i was like NOOOOOOO 2) he loved another woman ja olin niin mustasukkanen sit vaa olin siin ja kävelin pois koska en kestänyt lmao. Siis se oli siin, se naine oli siin, minä olin siin, ja jotain muit kai. Nii sit vaa aloin kävelee pois sillee aight imma head out. 3) mikä oli kolmas? D: oh right, sitä on vaikee selittää mut i was thinking about him ja olin tulla hulluksi sen kaa ja sattui ja en nähny sitä i guess mut joku mua sattui kuitenkin. Sit puhuin joidenkin tyyppien kaa jtn mut en tiiä mainitsinko asiaa ees. Ja mitä muuta en tiiä Mut kuitenkin koko ajan siin oli sellane "oon niin ihastunut siihen oon niin ihastunut siihen" tunnelma 😫 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja