Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 161437" data-attributes="member: 34"><p>Ok oon pohtinu tässä et mistä alkaa iso ikäero? Tietenkin 8 vuotta (with eunkwang) ja 32 vuotta (with masatoshi) on ihan eri, mutta silti molemmat on musta isoja ikäeroja, mutta vaan vähän eri taval. Et onhan eunkwangkin aika reilusti mua vanhempi, mut masatoshi on vaan r e i l u s t i mua vanhempi. :D</p><p></p><p>Mut 8 vuottakin on jo gäppi mikä mun mielestä on aika.. no. Miten sen nyt sanoo. Sen tuntee. Kyl mä ainakin katon just eunkwangin ikäsii sillee "toi on paljon vanhempi". Kyl mä hyunsikistki oon sillee "vau toi on paljon vanhempi" ja se on vaa -92. Oon -93 tyypeist itse asias myös sillee toi on aika paljon vanhempi, mun entinen irl ihastus oli sen ikänen niin kyllä se tuntui aik helposti vanhemmalt silti. Et ehkäpä se menee just jossain 5 vuodessa se raja et se alkaa tuntuu melko paljon vanhemmalta????? Niiku -93 ja -98 et siit alkaa tuntuu et "tuo on aik paljon mua vanhempi" tai nii. En tiiä onks -94,, onhan siinäki sellane. Ja no täytyy myöntää et ku olin lukios ni jopa -96:t (mun ihastus oli) oli niin paljon vanhempia 😂😂😂😂😂😂😂😂 rääh muistaakseni olin ykkönen ja se abi kun ihastuin siihen... jotenka.... Nii. Hssh okei en tiiä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 161437, member: 34"] Ok oon pohtinu tässä et mistä alkaa iso ikäero? Tietenkin 8 vuotta (with eunkwang) ja 32 vuotta (with masatoshi) on ihan eri, mutta silti molemmat on musta isoja ikäeroja, mutta vaan vähän eri taval. Et onhan eunkwangkin aika reilusti mua vanhempi, mut masatoshi on vaan r e i l u s t i mua vanhempi. :D Mut 8 vuottakin on jo gäppi mikä mun mielestä on aika.. no. Miten sen nyt sanoo. Sen tuntee. Kyl mä ainakin katon just eunkwangin ikäsii sillee "toi on paljon vanhempi". Kyl mä hyunsikistki oon sillee "vau toi on paljon vanhempi" ja se on vaa -92. Oon -93 tyypeist itse asias myös sillee toi on aika paljon vanhempi, mun entinen irl ihastus oli sen ikänen niin kyllä se tuntui aik helposti vanhemmalt silti. Et ehkäpä se menee just jossain 5 vuodessa se raja et se alkaa tuntuu melko paljon vanhemmalta????? Niiku -93 ja -98 et siit alkaa tuntuu et "tuo on aik paljon mua vanhempi" tai nii. En tiiä onks -94,, onhan siinäki sellane. Ja no täytyy myöntää et ku olin lukios ni jopa -96:t (mun ihastus oli) oli niin paljon vanhempia 😂😂😂😂😂😂😂😂 rääh muistaakseni olin ykkönen ja se abi kun ihastuin siihen... jotenka.... Nii. Hssh okei en tiiä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja