Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 161824" data-attributes="member: 34"><p>Siis ok lmao</p><p></p><p>Itkin jälleen</p><p></p><p>Mut niinku.. tunnen ihan samalla lailla jotenkin eunkwangii kohtaan ku masatoshiiki. Se on jotenkin niin samanlaista kuitenkin. Ku nään kuvan masatoshist nii oon vaa sillee "😞 i want to kiss 💔" sit ku nään kuvan eunkwangista nii oon kans sillee "voi kulta 😭💔" et tota JOOH???????? :D ja molemmista mustasukkailen ihan huolella aloin äsken taas pelkäämään ja sen takia itkinkin että mitä jos eunkwang löytää jonkun täs jossain vaiheessa tuun murtuu 😰 en kestä.. ajatusta.. </p><p></p><p>Samoin masatoshi en halua ajatella yhtään että jos sillä on joku tai tulee olemaan tai vittu jotain enkä halua ajatella sen entisiäkään enkä mitään, mustasukkailu level 100 😩</p><p></p><p>Siis hyvin samanlaiset tunteet molempiin. Hohhoijaaaaaaaaaaaaa vittu.</p><p></p><p></p><p>Siis nyt vittu make it make sense</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 161824, member: 34"] Siis ok lmao Itkin jälleen Mut niinku.. tunnen ihan samalla lailla jotenkin eunkwangii kohtaan ku masatoshiiki. Se on jotenkin niin samanlaista kuitenkin. Ku nään kuvan masatoshist nii oon vaa sillee "😞 i want to kiss 💔" sit ku nään kuvan eunkwangista nii oon kans sillee "voi kulta 😭💔" et tota JOOH???????? :D ja molemmista mustasukkailen ihan huolella aloin äsken taas pelkäämään ja sen takia itkinkin että mitä jos eunkwang löytää jonkun täs jossain vaiheessa tuun murtuu 😰 en kestä.. ajatusta.. Samoin masatoshi en halua ajatella yhtään että jos sillä on joku tai tulee olemaan tai vittu jotain enkä halua ajatella sen entisiäkään enkä mitään, mustasukkailu level 100 😩 Siis hyvin samanlaiset tunteet molempiin. Hohhoijaaaaaaaaaaaaa vittu. Siis nyt vittu make it make sense [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja