Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 162825" data-attributes="member: 34"><p>Ainoastaan jos voisin olla varma et kaikki on ok ja sitä ei haittaa se et oon vähän tämmönen erikoinen nii sit varmaa ois fine</p><p></p><p>Sellai et sen pitäs hyväksyy mut täysin nii sit en ehk olis uncomfortable</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja fr tää sama pätee toisinki päin ei mua HAITTAIS ollenkaan jos se ois niin päin et haluisin ite koko ajan ja se ei haluis ollenkaa. Ei mua haittais se. Kuolaisin sitä mut sit mulle riittäis pelkkä romanttinen läheisyys iha hyvi. Jos se ei haluis mitää ni se ois täysin fine ja oisin vaa sen kainalos ja silittäisin sen hiuksii ja pussaisin poskelle 😭❤️ toki saattaisin olla sillee uh sen läheisyys kyl kiihottaa mut ei oo mikää ongelma jos ei oo seksiä. Ei se mulle ole ongelma niin ihmettelen ihmisiä joille se on oikeesti ongelma. Mä pärjäisin ihan loistavasti ja pärjäänhän nytkin ihan hyvin :D en vain voi käsittää mikä siinä on ongelmana ettet pääse panee kumppanis kanssa? Jos toinen ei tahdo niin ei tahdo, end of discussion. Ärsyttää sellanen.</p><p></p><p>En mä ymmärrä mikä siin on kamalaa. Mulle ainakin pääasia on vaa saada olla sen ihmisen lähel. Seksi ei oo missään nimessä välttämätöntä millään tavalla. Vaikka olisitki kiihottunu silti nii mitä se haittaa.</p><p></p><p></p><p>Tosin mun on hirveen vaikee kuvitella sitä todellista tilannetta kenenkään kaa. Pystyn tuntee vaa miltä se tuntuu mun kuvitelmissa. En tiedä todellisuudessa läheisyyden tunteesta mitään. Paitsi niiden kaa joiden lähel oon ollut mut se nyt on vähän eri asia eikä ne jutut oo kestänyt myöskään pitkään. Olinhan toki j:n lähellä mut ehkä vaa kerran, sillai niiku sen kainalos siin vähä. Nii emmä tiedä milt tuntuu suhde. Tai edes sellanen mikä on menos sinnepäin. Koska mikään niist jutuist ei kestänyt niin pitkään ja ehkä """"vakavin""" oli se v keissi mut ei sekään ollu mitää seurusteluu. Ja onneksi ei edettykää seurusteluun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 162825, member: 34"] Ainoastaan jos voisin olla varma et kaikki on ok ja sitä ei haittaa se et oon vähän tämmönen erikoinen nii sit varmaa ois fine Sellai et sen pitäs hyväksyy mut täysin nii sit en ehk olis uncomfortable Ja fr tää sama pätee toisinki päin ei mua HAITTAIS ollenkaan jos se ois niin päin et haluisin ite koko ajan ja se ei haluis ollenkaa. Ei mua haittais se. Kuolaisin sitä mut sit mulle riittäis pelkkä romanttinen läheisyys iha hyvi. Jos se ei haluis mitää ni se ois täysin fine ja oisin vaa sen kainalos ja silittäisin sen hiuksii ja pussaisin poskelle 😭❤️ toki saattaisin olla sillee uh sen läheisyys kyl kiihottaa mut ei oo mikää ongelma jos ei oo seksiä. Ei se mulle ole ongelma niin ihmettelen ihmisiä joille se on oikeesti ongelma. Mä pärjäisin ihan loistavasti ja pärjäänhän nytkin ihan hyvin :D en vain voi käsittää mikä siinä on ongelmana ettet pääse panee kumppanis kanssa? Jos toinen ei tahdo niin ei tahdo, end of discussion. Ärsyttää sellanen. En mä ymmärrä mikä siin on kamalaa. Mulle ainakin pääasia on vaa saada olla sen ihmisen lähel. Seksi ei oo missään nimessä välttämätöntä millään tavalla. Vaikka olisitki kiihottunu silti nii mitä se haittaa. Tosin mun on hirveen vaikee kuvitella sitä todellista tilannetta kenenkään kaa. Pystyn tuntee vaa miltä se tuntuu mun kuvitelmissa. En tiedä todellisuudessa läheisyyden tunteesta mitään. Paitsi niiden kaa joiden lähel oon ollut mut se nyt on vähän eri asia eikä ne jutut oo kestänyt myöskään pitkään. Olinhan toki j:n lähellä mut ehkä vaa kerran, sillai niiku sen kainalos siin vähä. Nii emmä tiedä milt tuntuu suhde. Tai edes sellanen mikä on menos sinnepäin. Koska mikään niist jutuist ei kestänyt niin pitkään ja ehkä """"vakavin""" oli se v keissi mut ei sekään ollu mitää seurusteluu. Ja onneksi ei edettykää seurusteluun. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja