Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 162894" data-attributes="member: 34"><p>Miten se ees voi olla niin ihana</p><p></p><p>Huoh pitäs vaan olla katsomatta yhen yhtäkään kuvaa/videoo siitä niin ehkä se joskus hiipuis vaikka vaikea uskoa sitäkin silti..</p><p></p><p>Ja en pysty olla kattomatta kummiskaa</p><p></p><p>Vähintään galleriassani törmään kummiski kuviin siitä ja vaikka poistaisinkin ne niin kyllä mä tiedän et mä päädyn ennemmin tai myöhemmin sen instaan tai jonnekin. Ku et osaa päästää irti nii et osaa päästää irti. Ku on liian rakastunu nii on liian rakastunu. Sen voin sanoo etten pääse siit. Thats it. No. Mielenkiintoista toki nähdä mikä on tilanne viiden vuoden päästä. Sen voin sanoo että ainakin vuoden päästä oon lähes täydellä varmuudella edelleen ihastunut siihen. Ei voi mitenkään mennä ohi niin nopeesti ellei suoranaisia ihmeitä tapahdu?? Eli silloin se ei ainakaan oo ohi. Mut kaks vuotta? Mikäköhä tilanne sillo? En osaa yhtään kuvitella kyllä. Jotenkin ihan hirveän vaikea uskoa että se olisi kokonaan ohi kun on jo näin kauan ollut muutenkin. Niin ei se vaan voi yhtäkkiä katketa? Jotenkin luulis? Sillee ok yhtäkkii niiku 10 vuoden kohdalla onki sillee et se loppuu eikä enää palaa takasin.. ei kuulosta uskottavalta in my opinion.. :D tunnen itseni sen verran hyvin.</p><p></p><p>Jeps joo. Tosiaan 2026 ei oo järkyttävän pitkä aika silleen niin mietipä milt tuntuu sitten se kun oon silleen heheeeeeeeeee masatoshi on ollu mun elämäs 2016-2026 😂😂😂😂😂😂😂😂 siin vaihees tiedän et tulee olee pikkasen säälittävä olo..</p><p></p><p>No toki jos ihmeitä tapahtuu niin sitten voin päästä yli ennen 2026 mut ... Really... En todella usko....</p><p></p><p>Eunkwangki nii hirvee mut se on ollut niin vähän aikaa ettei se siin mieles oo ollenkaan sama asia</p><p></p><p></p><p>Voi, mitä mä tässä joku kerta ajattelinki just.. sitä juuri että mitä jos oisin ihastunu sillon 2020 jo eunkwangiin silloin kun se juttu tapahtui.. aattelin et oisin kuollu ku se on viel pidempi aika et oisin joutunu kärsii viel pidempään.. no voin sen sanoo et ei sil ois ollu mitää välii XD oon kuitenkin ollu masatoshis kiinni sitäki kauemmin..</p><p></p><p></p><p>Siis menis nyt edes toinen niistä vittuu siit 🤦 edes toinen. En voi sietää tätä tunnetta 😅</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 162894, member: 34"] Miten se ees voi olla niin ihana Huoh pitäs vaan olla katsomatta yhen yhtäkään kuvaa/videoo siitä niin ehkä se joskus hiipuis vaikka vaikea uskoa sitäkin silti.. Ja en pysty olla kattomatta kummiskaa Vähintään galleriassani törmään kummiski kuviin siitä ja vaikka poistaisinkin ne niin kyllä mä tiedän et mä päädyn ennemmin tai myöhemmin sen instaan tai jonnekin. Ku et osaa päästää irti nii et osaa päästää irti. Ku on liian rakastunu nii on liian rakastunu. Sen voin sanoo etten pääse siit. Thats it. No. Mielenkiintoista toki nähdä mikä on tilanne viiden vuoden päästä. Sen voin sanoo että ainakin vuoden päästä oon lähes täydellä varmuudella edelleen ihastunut siihen. Ei voi mitenkään mennä ohi niin nopeesti ellei suoranaisia ihmeitä tapahdu?? Eli silloin se ei ainakaan oo ohi. Mut kaks vuotta? Mikäköhä tilanne sillo? En osaa yhtään kuvitella kyllä. Jotenkin ihan hirveän vaikea uskoa että se olisi kokonaan ohi kun on jo näin kauan ollut muutenkin. Niin ei se vaan voi yhtäkkiä katketa? Jotenkin luulis? Sillee ok yhtäkkii niiku 10 vuoden kohdalla onki sillee et se loppuu eikä enää palaa takasin.. ei kuulosta uskottavalta in my opinion.. :D tunnen itseni sen verran hyvin. Jeps joo. Tosiaan 2026 ei oo järkyttävän pitkä aika silleen niin mietipä milt tuntuu sitten se kun oon silleen heheeeeeeeeee masatoshi on ollu mun elämäs 2016-2026 😂😂😂😂😂😂😂😂 siin vaihees tiedän et tulee olee pikkasen säälittävä olo.. No toki jos ihmeitä tapahtuu niin sitten voin päästä yli ennen 2026 mut ... Really... En todella usko.... Eunkwangki nii hirvee mut se on ollut niin vähän aikaa ettei se siin mieles oo ollenkaan sama asia Voi, mitä mä tässä joku kerta ajattelinki just.. sitä juuri että mitä jos oisin ihastunu sillon 2020 jo eunkwangiin silloin kun se juttu tapahtui.. aattelin et oisin kuollu ku se on viel pidempi aika et oisin joutunu kärsii viel pidempään.. no voin sen sanoo et ei sil ois ollu mitää välii XD oon kuitenkin ollu masatoshis kiinni sitäki kauemmin.. Siis menis nyt edes toinen niistä vittuu siit 🤦 edes toinen. En voi sietää tätä tunnetta 😅 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja