Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 162895" data-attributes="member: 34"><p>Siis mä niin näen kuinka tää on ihan jotenkin hullu pakkomielle siinä mielessä et ooks oikeesti voinu jumittuu noin pitkäks aikaa yhtee ihmisee? Ku yleensä muilla ihmisillä ne ihastukset menee ohi vähintään parissa vuodessa? Mut mul tää sama sankari tulee ain vaa takasi vaikka tietysti oon ajatellut muitakin niinku näkyy. Silti se tulee vaa takasi joka SAATANAN KERTA miten vitussa se edes on mahollista? Siis miten se nyt tällä kertaa edes tapahtui? Yhtäkkiä unohdin.. ainiin. Saatanan for the boys. Ja sitten no aiemmin vaa löysin ne vanhat kuvat siit galleriastani sen muistikortin vaihtamisen myötä kai. Nii sillo aiemmin jo katoin niit ja olin et ei vittu se on hyvännäköne näköjään mun mielestä edelleen. Ja se oli yllättävää oikeest. Mut siit ei viel tapahtunut tää. Vaa sitte vasta ku yt ehotti mulle ILMAN MITÄÄN VITUN SYYTÄ koska en ollu kattonu yhtää mitää siit???????????? Youtubessa??????? Paitsi ainoastaan SYYSKUUSSA?????????? niin silleen se ehdotti mulle FOR NO FUCKING REASON en ees tajuu miten se on voinu mitenkään ehottaa mulle for the boys??? MILLÄ LOGIIKALLA? MITEN? millä HEMMETIN logiikalla????????? Ei sillä pitäs olla MITÄÄN syytä siin vaihees sitä mulle ehdottaa. Sen se kuitenkin jotenkin teki. Ja siitä sitten niin. Päätin kuunnella sen ja jotenkin mä tosissaan ajattelin jotain että ei tästä seuraa mitään pahaa 💀 mä oikeesti luulin sillo et oon sen verran hyvin yli siit ettei täs ny mitää. Mä oikee vieläki muistan sen tunteen. Olin vaa jotenki sillee "oiiii masatoshi :cccccc mikä nostalgia D:::::" siis mä niin muistan ku näin sen thumbnailin nii en vissiin ihan heti ajatellut mitään et se on niin vakava mut sit ajattelin vaa et no se ny on mun entinen ihastus et mitä siitä, ei se oo nii paha ku joku eunkwang et kyl mä voin kuunnella sen. Bruh... Ouhhhhhh............... Siis mä niin muistan kuinka mä ajattelin ettei se oo mikää yhtää nii paha ku eunkwang..................</p><p></p><p>Mut sit vaan samantien tulin tänne kesuun selittää siit koska huomasin HETI sitä kuunnellessa tai sen kuunneltuani että noniin. Noniin. En oo vieläkään yli tosta miehestä.. vai mitä sillo kirjotinkaa..</p><p></p><p>Ei helvetti...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 162895, member: 34"] Siis mä niin näen kuinka tää on ihan jotenkin hullu pakkomielle siinä mielessä et ooks oikeesti voinu jumittuu noin pitkäks aikaa yhtee ihmisee? Ku yleensä muilla ihmisillä ne ihastukset menee ohi vähintään parissa vuodessa? Mut mul tää sama sankari tulee ain vaa takasi vaikka tietysti oon ajatellut muitakin niinku näkyy. Silti se tulee vaa takasi joka SAATANAN KERTA miten vitussa se edes on mahollista? Siis miten se nyt tällä kertaa edes tapahtui? Yhtäkkiä unohdin.. ainiin. Saatanan for the boys. Ja sitten no aiemmin vaa löysin ne vanhat kuvat siit galleriastani sen muistikortin vaihtamisen myötä kai. Nii sillo aiemmin jo katoin niit ja olin et ei vittu se on hyvännäköne näköjään mun mielestä edelleen. Ja se oli yllättävää oikeest. Mut siit ei viel tapahtunut tää. Vaa sitte vasta ku yt ehotti mulle ILMAN MITÄÄN VITUN SYYTÄ koska en ollu kattonu yhtää mitää siit???????????? Youtubessa??????? Paitsi ainoastaan SYYSKUUSSA?????????? niin silleen se ehdotti mulle FOR NO FUCKING REASON en ees tajuu miten se on voinu mitenkään ehottaa mulle for the boys??? MILLÄ LOGIIKALLA? MITEN? millä HEMMETIN logiikalla????????? Ei sillä pitäs olla MITÄÄN syytä siin vaihees sitä mulle ehdottaa. Sen se kuitenkin jotenkin teki. Ja siitä sitten niin. Päätin kuunnella sen ja jotenkin mä tosissaan ajattelin jotain että ei tästä seuraa mitään pahaa 💀 mä oikeesti luulin sillo et oon sen verran hyvin yli siit ettei täs ny mitää. Mä oikee vieläki muistan sen tunteen. Olin vaa jotenki sillee "oiiii masatoshi :cccccc mikä nostalgia D:::::" siis mä niin muistan ku näin sen thumbnailin nii en vissiin ihan heti ajatellut mitään et se on niin vakava mut sit ajattelin vaa et no se ny on mun entinen ihastus et mitä siitä, ei se oo nii paha ku joku eunkwang et kyl mä voin kuunnella sen. Bruh... Ouhhhhhh............... Siis mä niin muistan kuinka mä ajattelin ettei se oo mikää yhtää nii paha ku eunkwang.................. Mut sit vaan samantien tulin tänne kesuun selittää siit koska huomasin HETI sitä kuunnellessa tai sen kuunneltuani että noniin. Noniin. En oo vieläkään yli tosta miehestä.. vai mitä sillo kirjotinkaa.. Ei helvetti... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja