Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 163118" data-attributes="member: 34"><p>En sais ajatella tätä mut onkohan se oikeesti samanlainen kun mä XD mietin et onkohan se seksin suhteen horoskooppimerkkinsä mukainen niinku mä oon XDDDDDD oikeesti en sais ajatella tällästä yhtään..</p><p></p><p>Niiku esimerkiksi must et tarvisin paljon suukkoja ja sitä läheisyyttä, en usko että haluisin muuten harrastaa seksiä ollenkaan jos se ei olis hellää. Tarviin turvaa ja hellyyttä, ERITYISESTI seksissä. Muuten tulee paha olo :D siinä mielessä en tiiä toimisko suuseksi OIKEESTI oikeessa elämässä mulle ku en tiiä haluisinko sit kuitenkin koko ajan nähdä sen kasvot ja tiäks sellasen intiimin läheisyyden mitä ei ehkä ihan samalla tavalla suuseksissä oo. Tai no ehkä siinäkin voi silitellä hellästi samalla XD emt. Tuntuu että tarviin sitä hellyyttä jotenkin ihan ylenpalttisesti normi ihmisiin verrattuna..... :D kai sen tästä keskustelustaki huomaa ku koko ajan "KULTA 😭 RAKAS 😭" ja nii. Haluisin muutenkin koko ajan vaa silitellä sitä ja suukottaa 💀 siis seksin ulkopuolellakin. KOKO AJAN 😭 oikeesti roikkuisin varmaa koko ajan siinä jos se vaa antais mun tehdä niin. En kestä tätä LOPUTONTA hellyyttä 😭😂😭😂😂😂😂😂😂 ja uskon että se hellyys ulottuu siinä sitten seksiinkin siin mieles et ku haluis yleensäkin koko ajan antaa toiselle sitä hellyyttä niin mul on sellai käsitys itestäni et haluisin varmaan sit sängyssäkin tosi paljon vaa niinku saada sen tuntemaan olonsa hyväks......................... EN YMMÄRRÄ MIKS OON NIIN RAPU mul on oikeesti ihan pohjaton tarve antaa hellyyttä sillon jos oon näin syvästi rakastunut johonkin ihmiseen :D RÄÄH. Auta luoja ku mul on nyttenki ajatukset koko ajan vaan siinä ihmisessä ja kaipaan 24/7 sen syliin 💀 niiku yrittäisit välillä saada ne ajatukset irti siitä edes.. ja saankin joskus mut helvetti että se vaan silti pyörii mielessä niin paljon jatkuvasti. En ymmärrä miten se voi olla noin ihana ja söpö ja rakas ja kulta. Nii, näin mä tunnen siitä vaikken edes oo ikinä tavannu sitä? Mitä vittua, en ymmärrä itseäni ollenkaan??????? Vittu se vetää mua puoleensa kuin magneetti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 163118, member: 34"] En sais ajatella tätä mut onkohan se oikeesti samanlainen kun mä XD mietin et onkohan se seksin suhteen horoskooppimerkkinsä mukainen niinku mä oon XDDDDDD oikeesti en sais ajatella tällästä yhtään.. Niiku esimerkiksi must et tarvisin paljon suukkoja ja sitä läheisyyttä, en usko että haluisin muuten harrastaa seksiä ollenkaan jos se ei olis hellää. Tarviin turvaa ja hellyyttä, ERITYISESTI seksissä. Muuten tulee paha olo :D siinä mielessä en tiiä toimisko suuseksi OIKEESTI oikeessa elämässä mulle ku en tiiä haluisinko sit kuitenkin koko ajan nähdä sen kasvot ja tiäks sellasen intiimin läheisyyden mitä ei ehkä ihan samalla tavalla suuseksissä oo. Tai no ehkä siinäkin voi silitellä hellästi samalla XD emt. Tuntuu että tarviin sitä hellyyttä jotenkin ihan ylenpalttisesti normi ihmisiin verrattuna..... :D kai sen tästä keskustelustaki huomaa ku koko ajan "KULTA 😭 RAKAS 😭" ja nii. Haluisin muutenkin koko ajan vaa silitellä sitä ja suukottaa 💀 siis seksin ulkopuolellakin. KOKO AJAN 😭 oikeesti roikkuisin varmaa koko ajan siinä jos se vaa antais mun tehdä niin. En kestä tätä LOPUTONTA hellyyttä 😭😂😭😂😂😂😂😂😂 ja uskon että se hellyys ulottuu siinä sitten seksiinkin siin mieles et ku haluis yleensäkin koko ajan antaa toiselle sitä hellyyttä niin mul on sellai käsitys itestäni et haluisin varmaan sit sängyssäkin tosi paljon vaa niinku saada sen tuntemaan olonsa hyväks......................... EN YMMÄRRÄ MIKS OON NIIN RAPU mul on oikeesti ihan pohjaton tarve antaa hellyyttä sillon jos oon näin syvästi rakastunut johonkin ihmiseen :D RÄÄH. Auta luoja ku mul on nyttenki ajatukset koko ajan vaan siinä ihmisessä ja kaipaan 24/7 sen syliin 💀 niiku yrittäisit välillä saada ne ajatukset irti siitä edes.. ja saankin joskus mut helvetti että se vaan silti pyörii mielessä niin paljon jatkuvasti. En ymmärrä miten se voi olla noin ihana ja söpö ja rakas ja kulta. Nii, näin mä tunnen siitä vaikken edes oo ikinä tavannu sitä? Mitä vittua, en ymmärrä itseäni ollenkaan??????? Vittu se vetää mua puoleensa kuin magneetti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja