Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 163275" data-attributes="member: 34"><p>Ei saatana kun ajattelen sitä niin tuntuu ihan hirveeltä ja kielletyltä</p><p></p><p>Varsinkin kun mun vanhemmat on vieressä</p><p></p><p>Ei sillä että ne mun ajatuksia vois lukeakaan mutta tulee vaa sellane olo et mitä helvettiä neki ajattelis varmaan että oon ihan sairas</p><p></p><p>En kestä sitä että tämmönen on joidenkin mielestä jotenkin sairasta. Koska lets face it. Semmost tää nyt on.</p><p></p><p>Siis riippuu vähän siitä keneltä kysyy mutta yleisesti ottaen tää nyt kuitenkin on edes vähän outoa tai paheksuttua kyllähän sen nyt huomaa ettei se mikään normi oo. Niin sitten sen ajattelee jotenkin silleen.. että minä helvetin kummajaisena esimerkiks mun vanhemmatki mua pitäis.. sit alan aattelee sitä sillee iha vakavissaan et oonko oikeesti ihan normaali.. ja nii.. eli en niiku pysty tavallaan kuitata sitä sillä että "ei mitään hätää, tässä ei ole mitään ongelmaa". Oikeastihan ei pitäis ollakaan, mut kun niin kauan kun sitä ihmettelyä tulee niin niin kauan se ahdistaa. Kuten se mun kamukin. Tai sitten se on vaan asia mist pitää unohtaa se ahistus kokonaan. Onhan se vähän sama kun homous. Ei homoudestakaa varmaa, no, ainakaan vielä jos koskaan, tuu sellasta asiaa jonka kaikki hyväksyis ja josta ei IKINÄ kuulis jotain ihmettelyä. Kyl niit kuulee aina. Aina välillä. Mut sen ei saa antaa romahduttaa itteensä. En mä voi antaa sen mennä näin, sil ei oo mitään välii jos mun joku kaveri tai kuka tahansa ikinä ihmettelee asiaa tai jotain tai vaikka kuka tahansa sanois ihan mitä tahansa niin et sä vaan voi antaa sen vaikuttaa ittees. Se on ihan sama mitä KUKA VAAN IKINÄ sanoo. Sä joudut joka tapauksessa elää tän asian kaa. Kyseessä on sun omat tunteet. Et sä pääse niist eroon et sä voi heittää niit helvettiin. Sun pitää .. sun on pakko elää sen asian kaa. Etkä sä VOI kriiseillä siitä. Muuten sun elämä ei oo mitään muuta kun kriisiä. Silleen kiva että kaikki muut kyllä voi päästää suustaan asiasta mitä vaan mut ne ei joudu ite elää sen asian kaa ja kriiseillä siitä. Et kiitti vaa.. mä oon vittu se joka tän kaiken kaa on ihan helvetin kusessa.. et onks pakko olla niin ahdasmielinen helvetti en kestä tätä enää. No joo. Ei auta. En voi kriiseillä tästä. Mut ku mun itsetunto on niin huono että ilmeisesti sen takia tää on tämmöstä. Oon niin huolissani koko ajan ja ahdistaa koko ajan varsinkin vaik seksuaaliset tunteet. Helvetti muistan ku meinasin hyppii seinille ku oli villu keissit ja tällee nii se tuntu että oon tehny jotain tosi kiellettyä ku vähä ajattelin asioita. Ei helvetti romahdan 😂</p><p></p><p>Ei helvetti ei helvetti taas mun pää levii kokonaan</p><p></p><p>Ei helvetti en kestä tätä enää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 163275, member: 34"] Ei saatana kun ajattelen sitä niin tuntuu ihan hirveeltä ja kielletyltä Varsinkin kun mun vanhemmat on vieressä Ei sillä että ne mun ajatuksia vois lukeakaan mutta tulee vaa sellane olo et mitä helvettiä neki ajattelis varmaan että oon ihan sairas En kestä sitä että tämmönen on joidenkin mielestä jotenkin sairasta. Koska lets face it. Semmost tää nyt on. Siis riippuu vähän siitä keneltä kysyy mutta yleisesti ottaen tää nyt kuitenkin on edes vähän outoa tai paheksuttua kyllähän sen nyt huomaa ettei se mikään normi oo. Niin sitten sen ajattelee jotenkin silleen.. että minä helvetin kummajaisena esimerkiks mun vanhemmatki mua pitäis.. sit alan aattelee sitä sillee iha vakavissaan et oonko oikeesti ihan normaali.. ja nii.. eli en niiku pysty tavallaan kuitata sitä sillä että "ei mitään hätää, tässä ei ole mitään ongelmaa". Oikeastihan ei pitäis ollakaan, mut kun niin kauan kun sitä ihmettelyä tulee niin niin kauan se ahdistaa. Kuten se mun kamukin. Tai sitten se on vaan asia mist pitää unohtaa se ahistus kokonaan. Onhan se vähän sama kun homous. Ei homoudestakaa varmaa, no, ainakaan vielä jos koskaan, tuu sellasta asiaa jonka kaikki hyväksyis ja josta ei IKINÄ kuulis jotain ihmettelyä. Kyl niit kuulee aina. Aina välillä. Mut sen ei saa antaa romahduttaa itteensä. En mä voi antaa sen mennä näin, sil ei oo mitään välii jos mun joku kaveri tai kuka tahansa ikinä ihmettelee asiaa tai jotain tai vaikka kuka tahansa sanois ihan mitä tahansa niin et sä vaan voi antaa sen vaikuttaa ittees. Se on ihan sama mitä KUKA VAAN IKINÄ sanoo. Sä joudut joka tapauksessa elää tän asian kaa. Kyseessä on sun omat tunteet. Et sä pääse niist eroon et sä voi heittää niit helvettiin. Sun pitää .. sun on pakko elää sen asian kaa. Etkä sä VOI kriiseillä siitä. Muuten sun elämä ei oo mitään muuta kun kriisiä. Silleen kiva että kaikki muut kyllä voi päästää suustaan asiasta mitä vaan mut ne ei joudu ite elää sen asian kaa ja kriiseillä siitä. Et kiitti vaa.. mä oon vittu se joka tän kaiken kaa on ihan helvetin kusessa.. et onks pakko olla niin ahdasmielinen helvetti en kestä tätä enää. No joo. Ei auta. En voi kriiseillä tästä. Mut ku mun itsetunto on niin huono että ilmeisesti sen takia tää on tämmöstä. Oon niin huolissani koko ajan ja ahdistaa koko ajan varsinkin vaik seksuaaliset tunteet. Helvetti muistan ku meinasin hyppii seinille ku oli villu keissit ja tällee nii se tuntu että oon tehny jotain tosi kiellettyä ku vähä ajattelin asioita. Ei helvetti romahdan 😂 Ei helvetti ei helvetti taas mun pää levii kokonaan Ei helvetti en kestä tätä enää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja