Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 163438" data-attributes="member: 34"><p>Huoh apua</p><p></p><p>Kunpa se koskis mua niinku koskin itteeni 🙃</p><p></p><p>Ei oo ees vaikee tekniikka i think</p><p></p><p>Pitää vaa koskee klitorikseen i guess 🫠💓</p><p></p><p>Yllätyin kosk se tuntu ihan erilaiselt ku miten yleensä runkkaan..</p><p></p><p>(En kestä miks oon näin avoin joskus ja joskus täysin repulsed)</p><p></p><p>..........</p><p></p><p>Ku jotenkin tuntu niinku se tuntuis paremmalta mut silti en pystyny tulee vaa olin just siin jotenkin sillee et melkein mut.. jotenkin ei vaan ihan. Se on siin hilkulla mut en tiiä miks en tuu tolla tavalla vaikka se on niiku iha tulossa mut.. mut sit se kuitenkin tuntui jotenkin niin.... Hyvältä. Harmi vaan et tuntu et se ei kestänyt kovin kauan. Sit lopulta se ei enää oikein tuntunut miltään niin oli pakko vaihtaa tekniikkaa ku jäi hirvee kiima huoh. Mut aluks tai niin kauan kun sitä kesti, ei helvetti, en pystyny olla hiljaa joten onneks olin yksin himas.. niin mieti kun se tekis mulle noin.. varmaan kuolisin :D kelaa ku se koskis mun klittaa tolleen ei helv.</p><p></p><p>Oikeest alan itkee ku oon nii rakastunu</p><p></p><p>Joo elämä menee koko ajan vaan ahdistavampaan suuntaan :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 163438, member: 34"] Huoh apua Kunpa se koskis mua niinku koskin itteeni 🙃 Ei oo ees vaikee tekniikka i think Pitää vaa koskee klitorikseen i guess 🫠💓 Yllätyin kosk se tuntu ihan erilaiselt ku miten yleensä runkkaan.. (En kestä miks oon näin avoin joskus ja joskus täysin repulsed) .......... Ku jotenkin tuntu niinku se tuntuis paremmalta mut silti en pystyny tulee vaa olin just siin jotenkin sillee et melkein mut.. jotenkin ei vaan ihan. Se on siin hilkulla mut en tiiä miks en tuu tolla tavalla vaikka se on niiku iha tulossa mut.. mut sit se kuitenkin tuntui jotenkin niin.... Hyvältä. Harmi vaan et tuntu et se ei kestänyt kovin kauan. Sit lopulta se ei enää oikein tuntunut miltään niin oli pakko vaihtaa tekniikkaa ku jäi hirvee kiima huoh. Mut aluks tai niin kauan kun sitä kesti, ei helvetti, en pystyny olla hiljaa joten onneks olin yksin himas.. niin mieti kun se tekis mulle noin.. varmaan kuolisin :D kelaa ku se koskis mun klittaa tolleen ei helv. Oikeest alan itkee ku oon nii rakastunu Joo elämä menee koko ajan vaan ahdistavampaan suuntaan :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja