Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 163654" data-attributes="member: 34"><p>Tuntuu että mun on pakko saada jonkun ulkopuolisen mielipide mun ulkonäöstä.. ei ees väliä positiivinen vai negatiivinen. Kuhan joku mielipide joka on joltai ulkopuoliselt. Sillee et laittais vaik kuvan ja kysyis milt näytän sun mielestä, kauniilta vai rumalta, tai jotaki tollasta.</p><p></p><p>Onhan mulla ne kommentit mitä oon aiemmin saanu, esim se joku tyyppi jtn et "sähä oot kuitenkin ihan hyvännäkönen nainen" tai jotain vastaavaa. En muista tarkasti mut se kehu kyllä mun ulkonäköä. Kun oltiin juteltu costista (lol random) ja se oli jtn et "onkse nii ettei kukaa muu ku costello oo niiku mitää? Meinaan että sähän oot kuitenkin ihan hyvännäkönen nainen tai tolleen noin" ihan ku se olis jotaki tollasta ollu.</p><p></p><p>Olin sillee mitä vittuu sanoksä mua hyvännäköseks, seeeeiiisssss</p><p></p><p></p><p>Sit se joku toine sillee "kaunis nainen"</p><p></p><p>Sit se joku toine sillee "sä oot kaunis :)" jotai ton tyyppistä</p><p></p><p></p><p>Sit se joku toine "mä tykkään susta"</p><p></p><p>Sit se joku toine: *tunkee kieltä mun suuhun* :DD joten idk what to think about that lmao</p><p></p><p></p><p>Sit olikse just sama vai eri mut se joka lääppi mun tissei</p><p></p><p>Sit se joku toine "mä taidan olla rakastunu suhu" tai jtn ton tyyppist</p><p></p><p>Sit se joku toine jtn (sillee huumoril) "sä lähet *sen nimi* mukaa"</p><p></p><p>Ei siis creepysti vaa sillee iha mukavalla tavalla tai ei mulle tullu sellanen ahdistunu olo siit.</p><p></p><p></p><p>Sit viel se joka tykkäs mun silmistä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>MUT SILTI.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 163654, member: 34"] Tuntuu että mun on pakko saada jonkun ulkopuolisen mielipide mun ulkonäöstä.. ei ees väliä positiivinen vai negatiivinen. Kuhan joku mielipide joka on joltai ulkopuoliselt. Sillee et laittais vaik kuvan ja kysyis milt näytän sun mielestä, kauniilta vai rumalta, tai jotaki tollasta. Onhan mulla ne kommentit mitä oon aiemmin saanu, esim se joku tyyppi jtn et "sähä oot kuitenkin ihan hyvännäkönen nainen" tai jotain vastaavaa. En muista tarkasti mut se kehu kyllä mun ulkonäköä. Kun oltiin juteltu costista (lol random) ja se oli jtn et "onkse nii ettei kukaa muu ku costello oo niiku mitää? Meinaan että sähän oot kuitenkin ihan hyvännäkönen nainen tai tolleen noin" ihan ku se olis jotaki tollasta ollu. Olin sillee mitä vittuu sanoksä mua hyvännäköseks, seeeeiiisssss Sit se joku toine sillee "kaunis nainen" Sit se joku toine sillee "sä oot kaunis :)" jotai ton tyyppistä Sit se joku toine "mä tykkään susta" Sit se joku toine: *tunkee kieltä mun suuhun* :DD joten idk what to think about that lmao Sit olikse just sama vai eri mut se joka lääppi mun tissei Sit se joku toine "mä taidan olla rakastunu suhu" tai jtn ton tyyppist Sit se joku toine jtn (sillee huumoril) "sä lähet *sen nimi* mukaa" Ei siis creepysti vaa sillee iha mukavalla tavalla tai ei mulle tullu sellanen ahdistunu olo siit. Sit viel se joka tykkäs mun silmistä MUT SILTI. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja