Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 163906" data-attributes="member: 34"><p>Anteeks ny vaa mut en todellakaan voi kuvitella itteeni vaik sängys sen kaa ja et se vois tosissaa pitää mua hyvännäkösen niiku mun kroppaa. Ei se voi olla niin todellakaa. Ei ees missää vaihtoehtoses ulottuvuudessakaa :D niiku eih :D mun kroppa ilman vaatteita :D se on seksikkään vastakohta ja kukaan ei voi olla eri mieltä mun kanssa tässä. KUKAAN ei voi pitää sitä seksikkäänä. Tai niiku oikeesti. Mietitääs. Helppohan se on miehen pitää laihaa naista kauniina ilma vaatteit mut heti jos ei oo laiha? No chance. Ei se oo kaunista. Se ei oo kaunista, paitsi ehkä jos erityisesti sattuu olee joku fat admirer mut ei tavalliset miehet sitä pidä kuumana. Ei se näytä hyvältä miehille. Se on pieni vähemmistö joka tykkää. Mut kaikki muut haluu laihan naisen. Mä tiedän. En voi kuvitellakaan että eunkwang ois sillee omg sä näytät hyvältä:D ei todellakaan oo mahdollista. En mä voi näyttää hyvältä koska mä en ole laiha. Tai varsinkaan seksikkäältä. Normaalit miehet ei ikinä voi haluta mua, ellei oo joku fat admirer. Kyl mä tiiän et mun pitää olla laiha sellaseen. Enkä varmana edes haluis olla sängyssä kenenkään kaa tän painosena. Miks olisin? En oo kaunis enkä seksikäs nii miks mä haluisin olla jonkun kaa ku tiedän ettei sekään voi ajatella must niin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 163906, member: 34"] Anteeks ny vaa mut en todellakaan voi kuvitella itteeni vaik sängys sen kaa ja et se vois tosissaa pitää mua hyvännäkösen niiku mun kroppaa. Ei se voi olla niin todellakaa. Ei ees missää vaihtoehtoses ulottuvuudessakaa :D niiku eih :D mun kroppa ilman vaatteita :D se on seksikkään vastakohta ja kukaan ei voi olla eri mieltä mun kanssa tässä. KUKAAN ei voi pitää sitä seksikkäänä. Tai niiku oikeesti. Mietitääs. Helppohan se on miehen pitää laihaa naista kauniina ilma vaatteit mut heti jos ei oo laiha? No chance. Ei se oo kaunista. Se ei oo kaunista, paitsi ehkä jos erityisesti sattuu olee joku fat admirer mut ei tavalliset miehet sitä pidä kuumana. Ei se näytä hyvältä miehille. Se on pieni vähemmistö joka tykkää. Mut kaikki muut haluu laihan naisen. Mä tiedän. En voi kuvitellakaan että eunkwang ois sillee omg sä näytät hyvältä:D ei todellakaan oo mahdollista. En mä voi näyttää hyvältä koska mä en ole laiha. Tai varsinkaan seksikkäältä. Normaalit miehet ei ikinä voi haluta mua, ellei oo joku fat admirer. Kyl mä tiiän et mun pitää olla laiha sellaseen. Enkä varmana edes haluis olla sängyssä kenenkään kaa tän painosena. Miks olisin? En oo kaunis enkä seksikäs nii miks mä haluisin olla jonkun kaa ku tiedän ettei sekään voi ajatella must niin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja