Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 163936" data-attributes="member: 34"><p>Ja sen sanon että kun katsoin hyvin lyhyen videon tossa äsken niin se oli aivan samanlainen siinä kuin siinä unessa. Miten se voikin olla niin samanlainen unessa joka on vain mun mielen tuotosta. Miten se voikin olla niin ihan samanlainen siinä. Miten voin edes MUISTAA millanen se on kun en oikein edes katsonut siitä kunnolla mitään hetkeen. Voin kertoa että se uni oli niin real. Se oli jotain todella syvää. Olin vaan siin unes silleen "rakas" ja nyt ymmärrän ettei tää ookaan ohi.</p><p></p><p>Katoin vaan sitä. Oltiin bussissa ja se oli ehkä tavallinen ihminen. Ainakin se tiesi mut. Siinä oli minä ainakin, ehkä jotain mun kavereita tai kaveri, yuto ja EHKÄ mahdollisesti taeil vai kuka olikaa. Lähinnä mun huomio kiinnittyi yutoon. Istuttii bussis, olikohan se siin neljän istuttavas kohas. Mun mielestä minä ja yuto istuttiin vastapäätä toisiimme, käytävän puolella siinä. Sillain et mä olin silleen "oikein päin" ja se selkä menosuuntaan väärinpäin. Mä vaan katoin sitä. Katoin sitä ja mietin mitäköhän se musta ajattelee. Se oli ainakin tosi mukava mua kohtaan et ei siinä. Tunsin ihan järkyttävän palavaa rakkautta siihen. Aattelin vaa et toi mies on jotain niin vitun täydellisyyttä. En pystyny olla kattomatta sitä, vaikka tuskin suoranaisesti tuijotin mutta siis silleen et vaan lumouduin jotenkin siitä kokonaan. Mä en tiedä olikse mahdollisesti joku koulujuttu tai sellanen? Haha, random. Että oltas oltu tyyliin jossain samassa koulussa. Ja et se ois ollu tyyliin joku kouluun liittyvä juttu, et oltii matkalla jonnekin. En tiedä suunnittelinko jotain tunteiden tunnustamista? Oisko se ollu joku wanhojen tyyppinen juttu?? Joka tapauksessa olin sulaa vahaa ku katoin sitä vaan ja siinä kohtaa tajusin että onkohan tää ohi koskaa. Ku heräsin olin niin järkyttynyt mut toisaalta tuntu niin ihanalta koska se oli niin totta. Eli epätoivoinen yuto-keissi jatkukoon.</p><p></p><p></p><p>Ja random unet jatkukoon, jotka on vain unia mutta aina elämää suurempia.. kiva ristiriita kun siin unes olin niin järjettömän lähellä, se oli vaa joku frendi. Todellises elämäs ollaan kaukana toisistamme niin ettei kauempana se vois ollakaan. Mut se uni oli niin totta ja se tunne oli niin totta ja se kaikki oli niin totta. </p><p></p><p>Myös: miten se voikaan muistuttaa noin paljon masatoshia?</p><p></p><p>Mut joo. En tienny yuton olevan vielä rakas, mutta nyt sen tiedän. Se näköjään on rakas. Vielä. Aina? Ehkä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 163936, member: 34"] Ja sen sanon että kun katsoin hyvin lyhyen videon tossa äsken niin se oli aivan samanlainen siinä kuin siinä unessa. Miten se voikin olla niin samanlainen unessa joka on vain mun mielen tuotosta. Miten se voikin olla niin ihan samanlainen siinä. Miten voin edes MUISTAA millanen se on kun en oikein edes katsonut siitä kunnolla mitään hetkeen. Voin kertoa että se uni oli niin real. Se oli jotain todella syvää. Olin vaan siin unes silleen "rakas" ja nyt ymmärrän ettei tää ookaan ohi. Katoin vaan sitä. Oltiin bussissa ja se oli ehkä tavallinen ihminen. Ainakin se tiesi mut. Siinä oli minä ainakin, ehkä jotain mun kavereita tai kaveri, yuto ja EHKÄ mahdollisesti taeil vai kuka olikaa. Lähinnä mun huomio kiinnittyi yutoon. Istuttii bussis, olikohan se siin neljän istuttavas kohas. Mun mielestä minä ja yuto istuttiin vastapäätä toisiimme, käytävän puolella siinä. Sillain et mä olin silleen "oikein päin" ja se selkä menosuuntaan väärinpäin. Mä vaan katoin sitä. Katoin sitä ja mietin mitäköhän se musta ajattelee. Se oli ainakin tosi mukava mua kohtaan et ei siinä. Tunsin ihan järkyttävän palavaa rakkautta siihen. Aattelin vaa et toi mies on jotain niin vitun täydellisyyttä. En pystyny olla kattomatta sitä, vaikka tuskin suoranaisesti tuijotin mutta siis silleen et vaan lumouduin jotenkin siitä kokonaan. Mä en tiedä olikse mahdollisesti joku koulujuttu tai sellanen? Haha, random. Että oltas oltu tyyliin jossain samassa koulussa. Ja et se ois ollu tyyliin joku kouluun liittyvä juttu, et oltii matkalla jonnekin. En tiedä suunnittelinko jotain tunteiden tunnustamista? Oisko se ollu joku wanhojen tyyppinen juttu?? Joka tapauksessa olin sulaa vahaa ku katoin sitä vaan ja siinä kohtaa tajusin että onkohan tää ohi koskaa. Ku heräsin olin niin järkyttynyt mut toisaalta tuntu niin ihanalta koska se oli niin totta. Eli epätoivoinen yuto-keissi jatkukoon. Ja random unet jatkukoon, jotka on vain unia mutta aina elämää suurempia.. kiva ristiriita kun siin unes olin niin järjettömän lähellä, se oli vaa joku frendi. Todellises elämäs ollaan kaukana toisistamme niin ettei kauempana se vois ollakaan. Mut se uni oli niin totta ja se tunne oli niin totta ja se kaikki oli niin totta. Myös: miten se voikaan muistuttaa noin paljon masatoshia? Mut joo. En tienny yuton olevan vielä rakas, mutta nyt sen tiedän. Se näköjään on rakas. Vielä. Aina? Ehkä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja