Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 164722" data-attributes="member: 34"><p>Ai. </p><p></p><p>Katoin kuvia itestäni aikajärjestyksessä ensin vuodelta en tiedä mutta ennen 2011, sitten 2011, sitten 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024.</p><p></p><p>Ja päätin olevani kokonaisuudessaan kivannäköinen.</p><p></p><p>Mutta nyt kun päätän näin.... Pelkään että joku pääsee sit lyömään mua. </p><p></p><p>Kun sanon itse että mä oon kivannäköinen. Niin se tuntuu pahemmalta kun joku sanoo että sussa on jotain rumaa. Vaikka se olis vaan yksi ainut ruma kohta vaikka. Jos mä oon et "oon kivannäköinen" ja joku muu "ethän ole, sul on vääränlaiset tissit ainakin" niin se on vielä pahempaa koska se toinen pääsee lyömään sua. Jos itse haukkuisin itseni maanrakoon niin ainakin silloin ymmärrän hävetä omaa ulkonäköäni eikä tuu niin pahaa häpeää siitä että oon kuvitellutkaan olevani kivannäköinen.</p><p></p><p>Huhhuh. En ainakaan ikinä uskalla seurustella. Tiedän että kuka tahansa mies pettyy näin rumista tisseistä.</p><p></p><p>Katso nyt. Heti kun päätin olevani kivannäköinen niin se ei kestä. Ei se auta kun mä pelkään mitä muut sanoo. En riitä.</p><p></p><p>Yritän päättää niin mutta se ei auta että mä ajattelen niin, koska mä pelkään ettei musta pidetä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 164722, member: 34"] Ai. Katoin kuvia itestäni aikajärjestyksessä ensin vuodelta en tiedä mutta ennen 2011, sitten 2011, sitten 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024. Ja päätin olevani kokonaisuudessaan kivannäköinen. Mutta nyt kun päätän näin.... Pelkään että joku pääsee sit lyömään mua. Kun sanon itse että mä oon kivannäköinen. Niin se tuntuu pahemmalta kun joku sanoo että sussa on jotain rumaa. Vaikka se olis vaan yksi ainut ruma kohta vaikka. Jos mä oon et "oon kivannäköinen" ja joku muu "ethän ole, sul on vääränlaiset tissit ainakin" niin se on vielä pahempaa koska se toinen pääsee lyömään sua. Jos itse haukkuisin itseni maanrakoon niin ainakin silloin ymmärrän hävetä omaa ulkonäköäni eikä tuu niin pahaa häpeää siitä että oon kuvitellutkaan olevani kivannäköinen. Huhhuh. En ainakaan ikinä uskalla seurustella. Tiedän että kuka tahansa mies pettyy näin rumista tisseistä. Katso nyt. Heti kun päätin olevani kivannäköinen niin se ei kestä. Ei se auta kun mä pelkään mitä muut sanoo. En riitä. Yritän päättää niin mutta se ei auta että mä ajattelen niin, koska mä pelkään ettei musta pidetä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja