Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 164789" data-attributes="member: 34"><p>Siis en ymmärrä miksi mä surisin jotain asiaa mitä mun elämässä on tapahtunut? Minkä ihmeen takia mä katuisin yhtään mitään? Minkä ihmeen takia mä katuisin yhtään mitään, koska se asia on kuitenkin tapahtunut mun elämässä, joka on ollu omannäköinen.</p><p></p><p></p><p>Miksi mä ikinä katuisin lapsettomuutta? En koskaan. Se on mun näköistä. Oon lapseton ja lapsettomana pysyn. Ei mun tarvi todistella yhtään mitään yhtään kellekään.</p><p></p><p>Miksi mä katuisin lihomista? Sillä olenhan mä NYT lihavampi kuin lapsena. Miksi mä katuisin sitä? Sehän on tapahtunut mulle. Miks katuisin jotain sellasta mikä on tapahtunut?</p><p></p><p>Miksi mä katuisin laihtumista? Sillä olenhan mä NYT 6 kiloa kevyempi kuin vuonna 2016. Ei se tosin niin paljoa ole :D kuitenkin. </p><p></p><p></p><p>Miksi mä katuisin sitä mitä mun rinnoille on tapahtunut? En mä kadu mitään, en tässä vaiheessa enkä myöhemminkään.</p><p></p><p>En kadu mitään eikä mua vaivaa mikään, mitä on koskaan tapahtunut. Im out.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 164789, member: 34"] Siis en ymmärrä miksi mä surisin jotain asiaa mitä mun elämässä on tapahtunut? Minkä ihmeen takia mä katuisin yhtään mitään? Minkä ihmeen takia mä katuisin yhtään mitään, koska se asia on kuitenkin tapahtunut mun elämässä, joka on ollu omannäköinen. Miksi mä ikinä katuisin lapsettomuutta? En koskaan. Se on mun näköistä. Oon lapseton ja lapsettomana pysyn. Ei mun tarvi todistella yhtään mitään yhtään kellekään. Miksi mä katuisin lihomista? Sillä olenhan mä NYT lihavampi kuin lapsena. Miksi mä katuisin sitä? Sehän on tapahtunut mulle. Miks katuisin jotain sellasta mikä on tapahtunut? Miksi mä katuisin laihtumista? Sillä olenhan mä NYT 6 kiloa kevyempi kuin vuonna 2016. Ei se tosin niin paljoa ole :D kuitenkin. Miksi mä katuisin sitä mitä mun rinnoille on tapahtunut? En mä kadu mitään, en tässä vaiheessa enkä myöhemminkään. En kadu mitään eikä mua vaivaa mikään, mitä on koskaan tapahtunut. Im out. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja