Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 164814" data-attributes="member: 34"><p>Okei nyt mä ymmärrän.</p><p></p><p>Nyt mä ymmärrän todellaki.</p><p></p><p>Eiks tää kuva esimerkiks oo sellanen:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/2Lxd4ErqxonNciPLA[/URL]</p><p></p><p>Mistä joku vois helposti sanoo et "ruma" siis joku jolla on ainaki iha eri maku ku mul?</p><p></p><p>Siis varmasti löytyy paljon ihmisiä jotka ois sillee ew ugly</p><p></p><p>Siis toivottavasti ei mut aivan varmasti sellasia ihmisiä on jotka tost kuvast sanois et ruma tai jotain</p><p></p><p>Mut minä? MUST SE ON VAA NII SÖÖTTI 😭😭😭💕 Ihana kulta 😔 et tää on se mun reaktio????????????</p><p></p><p>Mä en ymmärrä kui se ois jonku mielest ruma lol?? Niikuuu öööööh? Kui?</p><p></p><p>Et ymmärrän et toi ei varmaa oo jtn "standardien mukaista komeutta" tai jotaki sellast mut se ei silti vaikuta siihe miltä must tuntuu ja et mä nään sen super sööttinä 😐</p><p></p><p>Nii ihastuminen on ihastumista.. se on just sitä.. siin käy noin... Kaikki siit on sit vaa "IIH SÖPÖÖ 😭😭💕💕💕💕💕💕💕❤️❤️❤️"</p><p></p><p>Eli jos joku ihastuis muhun se vois hyvin ajatella samalla tavalla.</p><p></p><p>Eli en oo siit huolissani etteikö muhun vois ihastuu ja etteikö sellanen ihminen joka muhun on ihastunut, voiski pitää mua super kauniina. Koska ihastuminen ON sellasta. Nyt ymmärrän sen.</p><p></p><p>Mut se ei vielä silti vie mun kaikkia ongelmia pois..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 164814, member: 34"] Okei nyt mä ymmärrän. Nyt mä ymmärrän todellaki. Eiks tää kuva esimerkiks oo sellanen: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/2Lxd4ErqxonNciPLA[/URL] Mistä joku vois helposti sanoo et "ruma" siis joku jolla on ainaki iha eri maku ku mul? Siis varmasti löytyy paljon ihmisiä jotka ois sillee ew ugly Siis toivottavasti ei mut aivan varmasti sellasia ihmisiä on jotka tost kuvast sanois et ruma tai jotain Mut minä? MUST SE ON VAA NII SÖÖTTI 😭😭😭💕 Ihana kulta 😔 et tää on se mun reaktio???????????? Mä en ymmärrä kui se ois jonku mielest ruma lol?? Niikuuu öööööh? Kui? Et ymmärrän et toi ei varmaa oo jtn "standardien mukaista komeutta" tai jotaki sellast mut se ei silti vaikuta siihe miltä must tuntuu ja et mä nään sen super sööttinä 😐 Nii ihastuminen on ihastumista.. se on just sitä.. siin käy noin... Kaikki siit on sit vaa "IIH SÖPÖÖ 😭😭💕💕💕💕💕💕💕❤️❤️❤️" Eli jos joku ihastuis muhun se vois hyvin ajatella samalla tavalla. Eli en oo siit huolissani etteikö muhun vois ihastuu ja etteikö sellanen ihminen joka muhun on ihastunut, voiski pitää mua super kauniina. Koska ihastuminen ON sellasta. Nyt ymmärrän sen. Mut se ei vielä silti vie mun kaikkia ongelmia pois.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja