Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 165850" data-attributes="member: 34"><p>Mut joo nyt ei ahdista mikään ulkonäössä koska:</p><p>1) oikeasti itseni kaltaiset esikuvat, ulkonäöllisesti siis jotenkin samankaltaiset</p><p>2) selailin kuviani vuosien varrelta ja ne ei enää näyttänyt rumalta eikä mua ahdistanut mikään siinä koska tunsin ylpeyttä mun uniikista ja erilaisesta elämästäni ja yleensäkin elämästä joka on mun, silleen että koin sen jotenkin siistinä juttuna, jolloin must tuntuu siltä että oon ylpee myös kaikesta mun ulkonäössä koska näen sen mun oman siistin elämän kautta, niin en ymmärrä mite voisin hävetä rintojani, kun ne on juuri menny silleen niinku mun elämä, joka on cool, on menny. Vaikeasti selitettävä asia, mutta kuitenki toi juttu.</p><p></p><p>Siinä kai ne syyt</p><p></p><p>Taas ne mitkä huomasin pahentavan oloani:</p><p>- terapiasivut</p><p>- artikkelit, ainakin jotkut, kehonkuvasta</p><p>- pakotettu positiivisuus ja itsensä haukkumisen pakotettu välttäminen</p><p>- ja muutenkin kuluneet typerät fraasit joilla ei ees oo mitään merkitystä, eli no, ne terapiasivut??</p><p></p><p>Ainakin.</p><p></p><p>Joo. Noniin.</p><p></p><p>Mutta sen suhteen on nyt hyvä ja jees. Hetken aikaa.</p><p></p><p></p><p>Mut vittu, mun rinnat sattuu ihan sikana, helvetti. Osu joku kyynärpää vahingossa ja sattu niin että.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 165850, member: 34"] Mut joo nyt ei ahdista mikään ulkonäössä koska: 1) oikeasti itseni kaltaiset esikuvat, ulkonäöllisesti siis jotenkin samankaltaiset 2) selailin kuviani vuosien varrelta ja ne ei enää näyttänyt rumalta eikä mua ahdistanut mikään siinä koska tunsin ylpeyttä mun uniikista ja erilaisesta elämästäni ja yleensäkin elämästä joka on mun, silleen että koin sen jotenkin siistinä juttuna, jolloin must tuntuu siltä että oon ylpee myös kaikesta mun ulkonäössä koska näen sen mun oman siistin elämän kautta, niin en ymmärrä mite voisin hävetä rintojani, kun ne on juuri menny silleen niinku mun elämä, joka on cool, on menny. Vaikeasti selitettävä asia, mutta kuitenki toi juttu. Siinä kai ne syyt Taas ne mitkä huomasin pahentavan oloani: - terapiasivut - artikkelit, ainakin jotkut, kehonkuvasta - pakotettu positiivisuus ja itsensä haukkumisen pakotettu välttäminen - ja muutenkin kuluneet typerät fraasit joilla ei ees oo mitään merkitystä, eli no, ne terapiasivut?? Ainakin. Joo. Noniin. Mutta sen suhteen on nyt hyvä ja jees. Hetken aikaa. Mut vittu, mun rinnat sattuu ihan sikana, helvetti. Osu joku kyynärpää vahingossa ja sattu niin että. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja