Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166221" data-attributes="member: 34"><p>Mitähän kokoo mun pitäis sit oikeesti käyttää</p><p></p><p>Näköjään toi yks paita on ainakin vähän pieni tissien takii. Se kuitenkin mahtui mulle 15-vuotiaana paljon paremmin kuin nyt, ja mun tissit on paljon pienemmät ollu silloin. Kyllä se nytkin menee mut on paljon tiukempi.</p><p></p><p>mietin vain et mikähän siinä on miksei paitoihin yleensäkäö osata tehdä tilaa tisseille. Toikaan ei muistaakseni pitäs edes olla mistään lasten puoleltakaan. Ja oisko se ollu unisex varmaankin. Kokoo en muista enkä löydä sitä tähän hätään mut. Jotenkin must vaan tuntuu et vaatteisiin ei osata tehdä tisseille tarpeeksi tilaa.. :) näköjään. Eikä varsinkaan tohon xl-kokoseen paitaan. Niinku älä viitsi kutsua sitä xl:ksi jos siihen ei edes mahdu ryntäät 🙄</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166221, member: 34"] Mitähän kokoo mun pitäis sit oikeesti käyttää Näköjään toi yks paita on ainakin vähän pieni tissien takii. Se kuitenkin mahtui mulle 15-vuotiaana paljon paremmin kuin nyt, ja mun tissit on paljon pienemmät ollu silloin. Kyllä se nytkin menee mut on paljon tiukempi. mietin vain et mikähän siinä on miksei paitoihin yleensäkäö osata tehdä tilaa tisseille. Toikaan ei muistaakseni pitäs edes olla mistään lasten puoleltakaan. Ja oisko se ollu unisex varmaankin. Kokoo en muista enkä löydä sitä tähän hätään mut. Jotenkin must vaan tuntuu et vaatteisiin ei osata tehdä tisseille tarpeeksi tilaa.. :) näköjään. Eikä varsinkaan tohon xl-kokoseen paitaan. Niinku älä viitsi kutsua sitä xl:ksi jos siihen ei edes mahdu ryntäät 🙄 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja