Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166531" data-attributes="member: 34"><p>En ymmärrä mistä se kiinnostus niinkun tulee, siis tämän näköisiin rintoihin. Niinku miten se kiinnostus voi mennä sen rumuuden ohi mikä niissä on? Kuinka kuka tahansa, yksikin, mies tällä planeetalla voi olla silleen "ihanat tissit". En rehellisesti näe sitä. Miten joku voi katsoa sen rumuuden ohi siis? Vai onks mulla oikeasti vaan joku ihan kunnon vääristymä?</p><p></p><p>Siis tiäks ne yksittäiset karvatkin on niin rumia siinä ja siis ihan kokonaisuudessaan. Jos ne jotain ihmistä tällä planeetalla houkuttelee niin kyllä epäilen voimakkaasti sen mielenterveyttä.</p><p></p><p>Mitä tänään aiemmin ajattelinkaan :D jotain kun mietin eunkwangia ja olin silleen "no jos se tykkäis musta niin.." mitä mä ajattelin :D ah en muista. Jotain että "no hulluhan se olis jos se musta jonain päivänä tykkäis" :D tämä on totuus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166531, member: 34"] En ymmärrä mistä se kiinnostus niinkun tulee, siis tämän näköisiin rintoihin. Niinku miten se kiinnostus voi mennä sen rumuuden ohi mikä niissä on? Kuinka kuka tahansa, yksikin, mies tällä planeetalla voi olla silleen "ihanat tissit". En rehellisesti näe sitä. Miten joku voi katsoa sen rumuuden ohi siis? Vai onks mulla oikeasti vaan joku ihan kunnon vääristymä? Siis tiäks ne yksittäiset karvatkin on niin rumia siinä ja siis ihan kokonaisuudessaan. Jos ne jotain ihmistä tällä planeetalla houkuttelee niin kyllä epäilen voimakkaasti sen mielenterveyttä. Mitä tänään aiemmin ajattelinkaan :D jotain kun mietin eunkwangia ja olin silleen "no jos se tykkäis musta niin.." mitä mä ajattelin :D ah en muista. Jotain että "no hulluhan se olis jos se musta jonain päivänä tykkäis" :D tämä on totuus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja