Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166535" data-attributes="member: 34"><p>Siis sehän on ihan naurettava ajatuskin, ihan vain fiktiivisenäkin skenaariona, ajatella että esim eunkwang ja minä. Silleen, ei se nyt oo mitenkään edes luonteva ajatus. Ethän sä missään populaarikulttuurissakaan yleensä näe parisuhdetta jossa on nainen ja mies ja se nainen on pyöreä ja mies ei. Tai siis sehän on täysin utopistinen ajatuskin. Tai ei se miltään normilta ainakaan tunnu niin siksi mun on ihan mahdoton kuvitella sellaista, varsinkin vaikkapa nyt jotain.. ööh.. seksiä esim. Silleen, öö, mitä?? Eihän se käy järkeen ollenkaan. Se on niin, mikä se sana on, erikoinen tilanne. Sillai, emt. Vaatteet pois ja sit miehen pitää esittää että tykkää näkemästään koska mistä sellaset aidot tunteet muka tulee. Tai, eihä se ole edes normaalia.</p><p></p><p>Muutenkin se on erikoinen tilanne koska eikö hoikat nyt yleensäkin oo keskenään. Tai se että en ymmärrä... En ymmärrä. Mun on helpompi ymmärtää joku latifah ja eboni koska ne on naisia ja ne on yhdessä. Kyl mä sen jotenkin osaan kuvitella paremmin. Mut hoikka mies ja pyöreä nainen? Ei siin kohtaa mul vaa loppuu kuvittelukyky täysin. :D mistä se mies oikein löytää sen viehätyksen? Mult ainakin loppuu kuvittelukyky. Ihan tuntuu kuin se ei olis edes mahdollista. Eihän läskit reidetkään voi olla seksikkäät miehelle tai siis en ymmärrä mikä se visuaalinen kuva on mikä piirtyy sellasen miehen silmiin että missä se sen kauneuden niinku näkee. Itse en sitä nää. Mutta tosiaan on mua miehet sanoneet kauniiksikin. Että olishan se kiva saada niiden silmät ja nähdä mitä ne oikeen näkee. Mä en näe mitään sitä viehättävää mitä siinä pitäs olla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166535, member: 34"] Siis sehän on ihan naurettava ajatuskin, ihan vain fiktiivisenäkin skenaariona, ajatella että esim eunkwang ja minä. Silleen, ei se nyt oo mitenkään edes luonteva ajatus. Ethän sä missään populaarikulttuurissakaan yleensä näe parisuhdetta jossa on nainen ja mies ja se nainen on pyöreä ja mies ei. Tai siis sehän on täysin utopistinen ajatuskin. Tai ei se miltään normilta ainakaan tunnu niin siksi mun on ihan mahdoton kuvitella sellaista, varsinkin vaikkapa nyt jotain.. ööh.. seksiä esim. Silleen, öö, mitä?? Eihän se käy järkeen ollenkaan. Se on niin, mikä se sana on, erikoinen tilanne. Sillai, emt. Vaatteet pois ja sit miehen pitää esittää että tykkää näkemästään koska mistä sellaset aidot tunteet muka tulee. Tai, eihä se ole edes normaalia. Muutenkin se on erikoinen tilanne koska eikö hoikat nyt yleensäkin oo keskenään. Tai se että en ymmärrä... En ymmärrä. Mun on helpompi ymmärtää joku latifah ja eboni koska ne on naisia ja ne on yhdessä. Kyl mä sen jotenkin osaan kuvitella paremmin. Mut hoikka mies ja pyöreä nainen? Ei siin kohtaa mul vaa loppuu kuvittelukyky täysin. :D mistä se mies oikein löytää sen viehätyksen? Mult ainakin loppuu kuvittelukyky. Ihan tuntuu kuin se ei olis edes mahdollista. Eihän läskit reidetkään voi olla seksikkäät miehelle tai siis en ymmärrä mikä se visuaalinen kuva on mikä piirtyy sellasen miehen silmiin että missä se sen kauneuden niinku näkee. Itse en sitä nää. Mutta tosiaan on mua miehet sanoneet kauniiksikin. Että olishan se kiva saada niiden silmät ja nähdä mitä ne oikeen näkee. Mä en näe mitään sitä viehättävää mitä siinä pitäs olla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja