Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166546" data-attributes="member: 34"><p>Muuten, must olis niin siistiä jos joku rakastuis muhun ja pystyisin nähä miten se näkee sen. Koska mua aina kiinnostaa just se et mistä se löytäis sen viehätyksen. Vaikkei sitä varmaan osaa silleen paikantaa koska mäkään en oikein tiedä mistä tykkään eunkwangissa, jotenkin se vaan kokonaisuudessaan on niin ihana. Niin ehkä joku vois tolleen ajatella mustakin. Mut mun on tosi vaikee nähä sellasta koska en näe missä kohtaa mussa voi olla se viehätyksen lähde. Niiku et voisko joku vaik ajatella et mul on ihana ääni? Koska mä ainakin tykkään eunkwangin äänestä tai se on niin attractive. Niin mietin voisiko se esim olla sellanen josta joku vois tykätä mussa. En vaan tajuu oikeen.</p><p></p><p></p><p>Ei nekään oo hirveesti eritelly jotka on must mitää sanonu. Yks sano silmät, toinen vaa sano must jtn et "princess" (??????), kolmas sano "kaunis nainen", neljäs hiplas persettä, viides kopeloi tissejä. Ainiin, taisipa joku pitää mun hiuksistakin, meinasin unohtaa koko asian.</p><p></p><p>Että ehkä jotain sellasta sitten? 😂 Hyvät puoleni joidenkin mukaan: perse, tissit, silmät ja hiukset, vai miten :D mitähän siit sit ajattelis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166546, member: 34"] Muuten, must olis niin siistiä jos joku rakastuis muhun ja pystyisin nähä miten se näkee sen. Koska mua aina kiinnostaa just se et mistä se löytäis sen viehätyksen. Vaikkei sitä varmaan osaa silleen paikantaa koska mäkään en oikein tiedä mistä tykkään eunkwangissa, jotenkin se vaan kokonaisuudessaan on niin ihana. Niin ehkä joku vois tolleen ajatella mustakin. Mut mun on tosi vaikee nähä sellasta koska en näe missä kohtaa mussa voi olla se viehätyksen lähde. Niiku et voisko joku vaik ajatella et mul on ihana ääni? Koska mä ainakin tykkään eunkwangin äänestä tai se on niin attractive. Niin mietin voisiko se esim olla sellanen josta joku vois tykätä mussa. En vaan tajuu oikeen. Ei nekään oo hirveesti eritelly jotka on must mitää sanonu. Yks sano silmät, toinen vaa sano must jtn et "princess" (??????), kolmas sano "kaunis nainen", neljäs hiplas persettä, viides kopeloi tissejä. Ainiin, taisipa joku pitää mun hiuksistakin, meinasin unohtaa koko asian. Että ehkä jotain sellasta sitten? 😂 Hyvät puoleni joidenkin mukaan: perse, tissit, silmät ja hiukset, vai miten :D mitähän siit sit ajattelis. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja