Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166859" data-attributes="member: 34"><p>Ja ei mul varmaa sillo ollu mitää muuta ku vaa sellanen yksinkertainen "oon tyttö" eikä mitää sen kummempaa</p><p></p><p>Se ei tarkottanu mitää muuta ku vaa sitä käsitettä et oon vaa tyttö</p><p></p><p>En analysoinut mun kropan joka senttiä ja tuskin ajattelin genitaalejani ihan oikeesti. Tuskin edes niiku tiedostin niitä mitenkään? Kyl mä ny tiesin et mul on pimppi kai yleensä jokaiselle lapselle jotenkin tulee se tiedostaminen ja siis en tiiä. Muutenki räpläsin itteeni vähintää kerran (tää on ainut minkä muistan) enkä tarkoita itsetyydytystä koska se ei ollu mikää sellanen vaan jotenkin mä vaan.. öö? En tiiä? Kiinnosti? Ei siin mieles vaa kiinnosti vaa :D enkä muista ees mitää hyvää oloo siit jos rehellisiä ollaan ku en räplänny sillä tavalla muutenkaa vaa sillee normaalil tavalla niiku tyylii vaikka nykyäänki jos tutkin mun pilluu (lol) vaa sillee käsil ja katon milt se näyttää (tää kuulostaa oudolta 😂) nii ei sekää tunnu miltää vaa se on vaa tutkimista. Mun mielestä se sillo lapsena oli samantyyppinen. Olin vaa sillee jotenki.. utelias. Mut se ei tuntunu miltään semmoselt. Muistaisin jos se ois tuntunu jotenkin erityisen hyvält ja seksuaaliselt mut ei se ollu XD nii ni kyllä mun on täytyny ainakin jotenkin se tiedostaa et omistan pimpin ja tällee. Mut se oli ihan normaali asia ilmeisesti? Täytyhän sen olla koska mul ei ikinä ollu mitään ongelmaa siit ja se oli vaa mun sukuelin ja siinä kaikki. Nyt taas jo jonkin aikaa tilanne on ollu se et hypin seinälle jokasest asiast mikä vaa etäisesti liittyykään kehoon ja mun sukupuoleen ja mietin mun elämää hulluna edestakas eri vaiheita ja analysoin ja mietin mitä vittua on edes elämä</p><p></p><p>Niin tämä vitun selvä.</p><p></p><p>Tiedän et jotkut asiat oli jo lapsena mun päässä psykoosi meininkiä mut ei tää ollu mun mielestä ikinä. Et se meni psykoottisemmaks vasta ajan myötä. Sillon se oli ihan normaalia olla tyttö etc</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166859, member: 34"] Ja ei mul varmaa sillo ollu mitää muuta ku vaa sellanen yksinkertainen "oon tyttö" eikä mitää sen kummempaa Se ei tarkottanu mitää muuta ku vaa sitä käsitettä et oon vaa tyttö En analysoinut mun kropan joka senttiä ja tuskin ajattelin genitaalejani ihan oikeesti. Tuskin edes niiku tiedostin niitä mitenkään? Kyl mä ny tiesin et mul on pimppi kai yleensä jokaiselle lapselle jotenkin tulee se tiedostaminen ja siis en tiiä. Muutenki räpläsin itteeni vähintää kerran (tää on ainut minkä muistan) enkä tarkoita itsetyydytystä koska se ei ollu mikää sellanen vaan jotenkin mä vaan.. öö? En tiiä? Kiinnosti? Ei siin mieles vaa kiinnosti vaa :D enkä muista ees mitää hyvää oloo siit jos rehellisiä ollaan ku en räplänny sillä tavalla muutenkaa vaa sillee normaalil tavalla niiku tyylii vaikka nykyäänki jos tutkin mun pilluu (lol) vaa sillee käsil ja katon milt se näyttää (tää kuulostaa oudolta 😂) nii ei sekää tunnu miltää vaa se on vaa tutkimista. Mun mielestä se sillo lapsena oli samantyyppinen. Olin vaa sillee jotenki.. utelias. Mut se ei tuntunu miltään semmoselt. Muistaisin jos se ois tuntunu jotenkin erityisen hyvält ja seksuaaliselt mut ei se ollu XD nii ni kyllä mun on täytyny ainakin jotenkin se tiedostaa et omistan pimpin ja tällee. Mut se oli ihan normaali asia ilmeisesti? Täytyhän sen olla koska mul ei ikinä ollu mitään ongelmaa siit ja se oli vaa mun sukuelin ja siinä kaikki. Nyt taas jo jonkin aikaa tilanne on ollu se et hypin seinälle jokasest asiast mikä vaa etäisesti liittyykään kehoon ja mun sukupuoleen ja mietin mun elämää hulluna edestakas eri vaiheita ja analysoin ja mietin mitä vittua on edes elämä Niin tämä vitun selvä. Tiedän et jotkut asiat oli jo lapsena mun päässä psykoosi meininkiä mut ei tää ollu mun mielestä ikinä. Et se meni psykoottisemmaks vasta ajan myötä. Sillon se oli ihan normaalia olla tyttö etc [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja