Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166873" data-attributes="member: 34"><p>TOSIN</p><p></p><p>jotain samaa tässä on mun lapsuuden sekoilujen kanssa</p><p></p><p>Nimittäin</p><p></p><p>Se kun ajattelin että "mitä elämässä pitää tehdä, mitä teen seuraavaksi, pitäiskö mun vaan tehä näin ja näin ja näin" versus "onko okei elää, onko ok että keho menee niin kuin se menee, onko ok että oon syntynyt tähän sukupuoleen, mitäs vittua tehdään hei help"</p><p></p><p>Kuulostaa silti aika samalta imo</p><p></p><p></p><p>Pakko-oireita varmaan joka ikinen</p><p></p><p>Tai siis</p><p></p><p>Noita filosofisia juttuja kummiski</p><p></p><p>Kun ymmärtäisit olevasi vapaa mutta kun ei, tuntuu kuin mut olis sidottu tähä ja mä en oo millään tavalla vapaa</p><p></p><p>En saa elää, en saa olla ees olemas, ei oo normaalii olla olemas, etenkin jos on tyttö, ei oo ok omistaa kehoa eikä oo ok elää vaan vapaasti, yms</p><p></p><p></p><p>Siis kunpa joku normaali ihminen pääsis tosissaaa mun pään sisälle</p><p>Hetkeks</p><p></p><p>Se ois sillee "mitä absoluuttista vitun vittua"</p><p></p><p>Se tajuais että joku voi ajatella niinkin että "miten toiki tyttö voi vaa elää niiku sen sukupuoli olis iha tavallinen juttu"</p><p></p><p></p><p>Vittu titityy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166873, member: 34"] TOSIN jotain samaa tässä on mun lapsuuden sekoilujen kanssa Nimittäin Se kun ajattelin että "mitä elämässä pitää tehdä, mitä teen seuraavaksi, pitäiskö mun vaan tehä näin ja näin ja näin" versus "onko okei elää, onko ok että keho menee niin kuin se menee, onko ok että oon syntynyt tähän sukupuoleen, mitäs vittua tehdään hei help" Kuulostaa silti aika samalta imo Pakko-oireita varmaan joka ikinen Tai siis Noita filosofisia juttuja kummiski Kun ymmärtäisit olevasi vapaa mutta kun ei, tuntuu kuin mut olis sidottu tähä ja mä en oo millään tavalla vapaa En saa elää, en saa olla ees olemas, ei oo normaalii olla olemas, etenkin jos on tyttö, ei oo ok omistaa kehoa eikä oo ok elää vaan vapaasti, yms Siis kunpa joku normaali ihminen pääsis tosissaaa mun pään sisälle Hetkeks Se ois sillee "mitä absoluuttista vitun vittua" Se tajuais että joku voi ajatella niinkin että "miten toiki tyttö voi vaa elää niiku sen sukupuoli olis iha tavallinen juttu" Vittu titityy [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja