Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 166938" data-attributes="member: 34"><p>Peilaus on paha</p><p></p><p>Koska sillon nään itteni eri tavalla</p><p></p><p>Toki oon kesäl 22 myös ottanu kuvia itestäni etc mut määrä on niin paljon pienempi et se on tuntunu täysin normaalilta ja oon ollu tosi paljon kattomatta itteeni sillon. Et se on ollu sitä normaalia elämää siin mieles. Nyt nään itteni liian usein koska otan tosi paljon kuvia ja peilaan itteeni varmaa yhteensä päiväs tunnin ainaki tai jotakin. Joka tapauksessa se tuntuu paljolta mitä päivän aikana nään itteeni koska keskityn siihen NIIIIIIN paljon.</p><p></p><p>Kun taas no alkuvuodestakin 22 en tosiaan kattonu itteeni tolla tavalla. En tosiaankaan. Keskityin enemmän ihastuksiin, olin youtubes, kuuntelin musaa ja olin deep in kpop fandom ja no tein muutakin mut kuiteski. Liikuin myös vähän enemmän ulkona silloin. En missään nimessä keskittynyt itseeni kuin normaalin verran.</p><p></p><p>Eli mun pitää mennä takas siihen etten edes suurimman osan ajasta tiedä miltä näytän, jos oon vaa puhelimel tai teen jotai muuta missä en sitä ees nää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 166938, member: 34"] Peilaus on paha Koska sillon nään itteni eri tavalla Toki oon kesäl 22 myös ottanu kuvia itestäni etc mut määrä on niin paljon pienempi et se on tuntunu täysin normaalilta ja oon ollu tosi paljon kattomatta itteeni sillon. Et se on ollu sitä normaalia elämää siin mieles. Nyt nään itteni liian usein koska otan tosi paljon kuvia ja peilaan itteeni varmaa yhteensä päiväs tunnin ainaki tai jotakin. Joka tapauksessa se tuntuu paljolta mitä päivän aikana nään itteeni koska keskityn siihen NIIIIIIN paljon. Kun taas no alkuvuodestakin 22 en tosiaan kattonu itteeni tolla tavalla. En tosiaankaan. Keskityin enemmän ihastuksiin, olin youtubes, kuuntelin musaa ja olin deep in kpop fandom ja no tein muutakin mut kuiteski. Liikuin myös vähän enemmän ulkona silloin. En missään nimessä keskittynyt itseeni kuin normaalin verran. Eli mun pitää mennä takas siihen etten edes suurimman osan ajasta tiedä miltä näytän, jos oon vaa puhelimel tai teen jotai muuta missä en sitä ees nää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja