Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 167017" data-attributes="member: 34"><p>Mut onks se v väärinpäin roikkuvien rintojen juttu vai onkse erillinen asia</p><p></p><p>Ku ainakin mulla nää rinnat muodostaa sen v väärinpäin eli tämmösen muodon tosiaa /\</p><p></p><p>Näyttää niin leveältä se</p><p></p><p>Leveeltä ja sit kun ne rinnat on pitkät niin siit tulee semmonen jännä look jotenkin</p><p></p><p>Rintsikoissakin (riippuen rintsikoista kyllä) näyttää tosi pitkältä</p><p></p><p>Sitähän se roikkuminen kai juuri onkin.</p><p></p><p>Kuinkahan monen mielestä se oikeesti on seksikkään näköstä koska on jotenkin vaikea ymmärtää, jos se ei muka useimpien mielestä ole, koska eikö se just luulisi olevan seksikästä kun tissit on vaan silleen että ne näyttää siltä ettei ne lopu ollenkaan </p><p></p><p>Jotenkin ei oo loogista että ne on niin out there mut sit se ei muka ookaan kivan näköstä :D suurimman osan mielestä :D just sellasta jotenkin olettais suurimman osan miehistä haluavan koska ne on niin "rivon" näköiset</p><p></p><p>Kunhan mietin :D</p><p></p><p>Mut tosiaa mua siis ei haittaa jos se on kuten sanottu, unpopular opinion et ne on kiihottavat. Ei haittaa ollenkaa se enää.</p><p></p><p>Kunhan pohdiskelen</p><p></p><p>Oon vaa nii hämmentynyt miten nään asian nyt ihan eri tavalla nyt nään ne jotenkin vaan silleen.. seksikkään näkösinä jotenkin</p><p></p><p>Vaikka aika outoa ajatella niin</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Of course im sexy 😎 mut niin</p><p></p><p>Mut naiselliset ne tosiaan ainakin on, en ymmärrä kenestä se look ei oo naisellinen. Mun ainakin? Toki paitavalinnallakin on osuutta asiaan. Voi näyttää vähän eriltä eri paidoissa. Mutta tässä ainakin todella rintavan näköinen oon ja yms</p><p></p><p>Ja peppu näyttää hervottoman kokoselt mut nykyään kaikki nää on mulle vaa hyvii asioit</p><p></p><p>Lol</p><p></p><p>Tuun takasin kroppaani ku tuntuu et yleensä mieleni jotenkin leijailee kauemmas siitä</p><p></p><p>Se on sellainen dissosiaatio juttu että ikään kuin mieli ja keho ei olisi yhdessä</p><p></p><p>Ikään kuin löydän oman kehoni nyt</p><p></p><p>Kun vasta tajuankin nyt millainen se ees on </p><p></p><p>Tuntuu oudolta olla pelkäämättä sitä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 167017, member: 34"] Mut onks se v väärinpäin roikkuvien rintojen juttu vai onkse erillinen asia Ku ainakin mulla nää rinnat muodostaa sen v väärinpäin eli tämmösen muodon tosiaa /\ Näyttää niin leveältä se Leveeltä ja sit kun ne rinnat on pitkät niin siit tulee semmonen jännä look jotenkin Rintsikoissakin (riippuen rintsikoista kyllä) näyttää tosi pitkältä Sitähän se roikkuminen kai juuri onkin. Kuinkahan monen mielestä se oikeesti on seksikkään näköstä koska on jotenkin vaikea ymmärtää, jos se ei muka useimpien mielestä ole, koska eikö se just luulisi olevan seksikästä kun tissit on vaan silleen että ne näyttää siltä ettei ne lopu ollenkaan Jotenkin ei oo loogista että ne on niin out there mut sit se ei muka ookaan kivan näköstä :D suurimman osan mielestä :D just sellasta jotenkin olettais suurimman osan miehistä haluavan koska ne on niin "rivon" näköiset Kunhan mietin :D Mut tosiaa mua siis ei haittaa jos se on kuten sanottu, unpopular opinion et ne on kiihottavat. Ei haittaa ollenkaa se enää. Kunhan pohdiskelen Oon vaa nii hämmentynyt miten nään asian nyt ihan eri tavalla nyt nään ne jotenkin vaan silleen.. seksikkään näkösinä jotenkin Vaikka aika outoa ajatella niin Of course im sexy 😎 mut niin Mut naiselliset ne tosiaan ainakin on, en ymmärrä kenestä se look ei oo naisellinen. Mun ainakin? Toki paitavalinnallakin on osuutta asiaan. Voi näyttää vähän eriltä eri paidoissa. Mutta tässä ainakin todella rintavan näköinen oon ja yms Ja peppu näyttää hervottoman kokoselt mut nykyään kaikki nää on mulle vaa hyvii asioit Lol Tuun takasin kroppaani ku tuntuu et yleensä mieleni jotenkin leijailee kauemmas siitä Se on sellainen dissosiaatio juttu että ikään kuin mieli ja keho ei olisi yhdessä Ikään kuin löydän oman kehoni nyt Kun vasta tajuankin nyt millainen se ees on Tuntuu oudolta olla pelkäämättä sitä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja